Гість
Реєстрація Вхід

Ваш акаунт знаходиться в групі: Гості
Меню сайту

 
Coral Club - Профілактика Вашого здоров'я
Відкрита група · 2 учасники
Приєднатися до групи
 
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наше опитування
Чи подобається вам новий дизайн сайту?
Всього відповідей: 874


Головна » 2016 » Лютий » 16 » 3 нагальні питання: ліміт, плата за чужих, 2 ліга.
21:43:16
3 нагальні питання: ліміт, плата за чужих, 2 ліга.

1. Після прийнятого на Конференції рішення про введення ліміту на гравців з-за меж Рогатинського району (3 чол.) питання, здавалось би вирішилось. Але не тут то було. Тільки до мене дзвонили представники команд (Букачівець і Н.Липиці) та скаржились, що матимуть серйозні кадрові проблеми аж до зняття зі змагань. Підозрюю, що подібні проблеми матимуть і кілька інших команд. Отже, є питання. Звичайно, засилля нашого чемпіонату приїзджими  заробітчанами далеко не найкращий варіант. Але зникнення навіть кількох команд - то не варіант. Розмовляв з Головою та Першим заступником і зрозумів, що вони мають розуміння необхідності вирішити проблему. Яка зі сторін має більше аргументів, вважаю необхідно вирішити на розширеному засіданні Виконкому (разом з максимальною кількістю представників команд). Просто все слід вирішувати у дискусії, конструктивній розмові. Єдине, що командам, які відстоюють відміну будь-яких лімітів треба провести агітаційну роботу щодо максимальної кількості присутніх представників команд. Засідання, до слова, пропоную не відкладати в довгий ящик і провести за 1-2 тиждні (бо треба розуміти за якими вимогами комплектувати команди).

2. Є думка (і я до неї також схиляюсь), що за кожного гравця не з Рогатинського району потрібно брати певну плату. Розмір також дискусійне питання, до прикладу, в Богородчанському районі ліміт складає 3 чоловіки і за кожного команда сплачує 500грн.

3. Питання другої ліги. Тут чіткості, мабуть, найменше. Бо не зрозуміла ні кількість команд, ні схема чемпу для них. Зрозуміло лише, що потрібно залишити в минулому бійки на полі, не дограні ігри і т. д. Почув від одного з пердставників 2 ліги, що виходом було б об"єднання 1 і 2 ліг. З цим не згоден, бо за стільки років відбувся своєрідний поділ за яким не яким класом. Вихід бачу у впровадженні нейтральних суддів на ігри. Звичайно, постає проблема браку суддів (а може і не постає?). Тоді, як варіант, можна матчі ігрового дня у всіх лігах проводити в три різні години.

А що думаєте ви???

 

Категорія: Інтересне | Переглядів: 1382 | Додав: dan
Всього коментарів: 129
0  
118 Kelvin_Terry   (25.02.2016 19:01:46) [Материал]
1) проблема хіба рішається? стає рятівним місце 9. майже то саме
2) 3-є місце в кожній лізі і так є стимул, бо медалі, нагородження - досягнення призових
для 14 команд в лізі, то норм ідея

119 Patoo   (25.02.2016 19:13:30) [Материал]
Тарас та ти вічно найдеш до чого придертися!!!! Тобі все так має бути так як ти хочеш... Чоловіче схаменися нарешті... а це реальна тема.. .а то того року бул осмічно чути як одна команда поїхала до другої і тіпа забула карточки ,а ті ж карточки можна було за 1 тайм привезти!!

0  
120 Kelvin_Terry   (25.02.2016 19:23:44) [Материал]
я бачу, що твоя команда друге місяця роками не може мати, тому так пишеш. А придурюєшся, що переживаєш за всіх.
А от то, щоб команди не задавали гру таким методом чи іншими, то можна прописати не зняттям 3 очки в тій грі, а більше.

121 Patoo   (25.02.2016 19:27:34) [Материал]
Тарасе ,а ти за мою команду не переймайся!!! І я цю пропозицію пропонував ще того року!!!
Мені от цікаво чиї ти інтереси відстоюєш аби не було ліміту на легіонерів, твоїж липиці цієї відміни не треба це точно!!!
Бачу хто, що тут би не написав, то тобі все не так, може давайте зробим регламен так як хоче Кельбас Тарас....

0  
123 dan   (25.02.2016 20:02:41) [Материал]
ти як ставишся до лімітів? бажано з обгрунтуванням

124 Patoo   (25.02.2016 20:09:31) [Материал]
думаю, що має бути ліміт але не 3 легіонера а 5-6 заявлено але на полі може бути одночасно 3-4!!!!  і обовязкова плата за легіонера 100 грн....

0  
125 Kelvin_Terry   (25.02.2016 20:12:39) [Материал]
Пропозиції кидай. Всі кидають відносно свого села, своїх проблем.
Ти мене запитав чого я не підтримую представників свого села? Моя позиція не зменшити футболістів в районі з минулим роком, а ЄБ з лімітом це робить. Наш район не є промисловим, хлопців не тримає місцева робота, стали популярні заробітки: як не Москва, то Польща. Воєнкомат ганяє пацанів і забирає всіх, народжуваність зменшилась.
Моя позиція нехай буде наплив різних футболістів, але по ЄБ вони рахуються наші, зате футбол буде в селах і він буде якісний. Я розумію ситуацію Верхньої, де гравців є багато, але на норм конкурентному рівні можуть грати чол 7-8, на чужих грошей нема, та й своя молодь, яка є, не буде розвиватись з напливом чужих. І ситуацію Нижньої: є гравців своїх 5, а решта треба добирати, дошукувати, та й ті світанківські чи з інших сіл безплатно не грають. Село теж не має гроші. Але такі не одна Нижня. В порівнянні. У Верхній 160 дітей, є 10-11 клас. У Нижній 40 дітей, нема 10-11 класу. Школи в селах під закриття, або переводять менший ступень
Напиши ситуацію в Сарниках. Але про тих футболістів, на яких дійсно можна розраховувати. От ти, ніби грав би. Але то граєш, то ні - від бажання. На тебе можна покластись?

126 Patoo   (25.02.2016 20:20:07) [Материал]
Я не можу тобі нічого зараз казати за Сарники, бо ніхто незнає чи буде цього року команда чи ні.... є дуже багато нюансів і це не через іграків( але це наша кухня і ми може це вирішимо самі).... Стосовно мене, то я все готовий грати коли маю можливість і коли потрібна моя допомога... і граю в міру своєї можливості...
 Але просто боля дивитися як по села свої пацани які нічим не гірші від легіонера, а може де вчому й сильніші сидять на лавці запасних.... після цього в багато в ког опропадає бажання грати за своє село ,місто і так далі....

0  
127 Kelvin_Terry   (26.02.2016 11:06:06) [Материал]
А хто хоче чужим платити гроші, якщо є свої, ще й кращі і безплатно би грали? Напевно, все таки, вони далеко не кращі, або ще й безвідповідальні

0  
122 dan   (25.02.2016 20:01:53) [Материал]
зняттям очок здачі не викорінити, бо потрібні докази... так завжди говорили

0  
128 Kelvin_Terry   (26.02.2016 11:28:19) [Материал]
не здача, бо такого не докажеш. А от всі можливості, якими можна здати. Випустили дискваліфікованого, не мали карточок і т.п. - 9 очок

0  
129 dan   (26.02.2016 12:21:01) [Материал]
всерівно так складно... Треба щось придумати, наприклад на ігри в кінці сезону, які потенційно можуть мати договірний характер відряджати комісію з федерації. Висновок такої комісії на засіданні КДК має вирішальну роль.

0  
117 dan   (25.02.2016 18:52:42) [Материал]
підтримую, але то пункт в новий Регламент (в іншу новину)... в проекті того нового Регламенту буде врахований

110 Vovik   (23.02.2016 23:48:12) [Материал]
на мою думку саме краще заявляти скільки хоч гравців з району і скільки хоч легіонерів(тому що не кожне село збере футболістів), але за кожного легіонера  фіксована плата (наприклад 500 грн), і  при умові  що на  полі повинні грати тільки три легіонери...

0  
113 geol25   (24.02.2016 09:47:27) [Материал]
цікава думка. Але все питання в тому, що рішення про 3-х легіонерів т. зв. прийняла Конференція, а це найвищий орган федерації. Тому відмінити його зможе лише та сама Конференція, яку треба знову збирати. А це займе мінімум 1 місяць.

0  
115 НазарКо   (24.02.2016 19:05:16) [Материал]
Але чому на конференції розглядалось питання регламенту? В порчдку денному не було цьоно

116 Вишенька   (24.02.2016 19:25:19) [Материал]
пункт "різне"

114 Roni   (24.02.2016 09:47:48) [Материал]
можна і так зробити

0  
98 Kelvin_Terry   (22.02.2016 23:10:47) [Материал]
Поки БОСС закопував колесо для БабухівArena, то тут 100 коментів. Цікаво почути думку Бабухова. І інших команд

0  
105 НазарКо   (23.02.2016 11:21:27) [Материал]
Він не тільки готував поле. А і готувався до сезону...

96 Oleg(Pomonjata)   (22.02.2016 21:19:08) [Материал]
І ше одне ми(і особливо новоспечений голова) на конференції на скільки я памятаю визначили те що будем працювати і проводити змагання по законах ФФІФ! Правильно? а тепер починаєм самі створювати собі проблеми! робити так би мовити підводні течії! Хтось хоче так , хтось по іншому! важко прийти до спільного знаменника коли думки розходяться! чому ми неможемо довіритись досвідченним людям з обласної федерації ? хочаби перший рік! а потім буде вносити зміни по ходу роботи нової федерації!

0  
104 dan   (23.02.2016 00:08:41) [Материал]
так Клим же ж на двоє зворожив, він казав, що ЄБ не передбачає обмежень але разом з тим ми самі в своєму Регламенті ті обмеження можемо ввести

94 Halushka-iv   (22.02.2016 19:38:58) [Материал]
Хлопці, Козаки! Щоб керувати футболом, треба хоть раз залісти в книжку теорія і методика фізичної культури, треба знати структуру спортивних ігор і вміти відрізняти спорт від фізичної культури. Спорт - це досягнення високих результатів з максимальними зусиллями, а хлопці в селах хочуть побігати футбол на своєму рівні, для себе, для здоров"я і без травм. Структура районного футболу: кращі футболісти району повинні захищати честь району на обласних змаганнях. Потім йде чемпіонат району, який ділиться на супер лігу, першу, другу і так далі. Кожне село по своєму рівні повинно грати в цих лігах. Я чув що на конференції був присутній Тарас Клим. Підійдіть до нього і він вам допоможе в цих складних питаннях, доречі він мене вчив спортивні ігри і він дуже розумна людина.

0  
103 dan   (23.02.2016 00:05:37) [Материал]
води налито і що ж з нею зробити???

0  
75 Kelvin_Terry   (22.02.2016 16:26:53) [Материал]
"....матчі ігрового дня у всіх лігах проводити в три різні години" - маєш на увазі, що бригада за день 3 матчі судила? Пару соток за пів дня не погано, але хто погодиться?
Треба, щоб команди другої ліги долучалися до пошуку суддів. Вони найперші мають бути зацікавленні в цьому. Але ще не відоме число учасників. Назбирається велика кількість суддів, то проблема вирішиьтся.

+1   Спам
81 andkyran   (22.02.2016 16:39:21) [Материал]
якщо не буде суддів. міг би судити і грати. для цього якраз би підходили три різні години.... І знаю ще пару гравців, які судили і грали.....

0  
85 Kelvin_Terry   (22.02.2016 16:49:18) [Материал]
andkyran, сильна ідея. Самі гравці, що грають в виших лігах судять другу лігу після матчів. три-чотири бригади таких знайти

88 andkyran   (22.02.2016 16:55:27) [Материал]
Та навіть і першу..

+2   Спам
71 andkyran   (22.02.2016 14:22:40) [Материал]
Ліміт на трьох легіонерів не підтримую
1)якщо ячоловік живе у малому селі і хоче, щою там був футбол, але немає кому грати і він має гроші...Що тоді йому робити?
2) дуже сильного не привезеш з області, бо всі будуть в єдині базі
3)навіть якщо приїде хтось із сильніших, то молодь зможе від нього щось навчитись
4)відпаде проблема приписання в село легіонерів, не буде проблем із перевіркою і підробками документів
5)На мою думку можна б було безкоштовно заявляти трьох легіонерів, за кожного наступного-500 грн.

72 Roni   (22.02.2016 16:11:28) [Материал]
футболлістів нема в твому селі а гроші маєш зрорби штучний майданчик. а про проблему приписувати легіонерів навіть не пиши бо ше посадять. на рівні району бажання і спортивний інтерес має грати футбол а не гроші. нема кому неграйте

77 andkyran   (22.02.2016 16:30:38) [Материал]
Я писав умовно про себе..... Тобі з Осло видніше.....

82 Roni   (22.02.2016 16:42:03) [Материал]
)))) який ти шустрий, так скоро пробив мою персональну інформацію))), певно хакер)))

86 andkyran   (22.02.2016 16:52:41) [Материал]
Якщо ти не проживаєш зараз в Україні, значить ти не бачиш нашого футболу із середини, то чого тут так виступаєш за ліміт?

89 Roni   (22.02.2016 16:56:19) [Материал]
в мене родичі в Цюцькові

91 andkyran   (22.02.2016 17:27:00) [Материал]
Петя. Петя, чого не признаєшся, що ти гравець Верхньої і тобі Нижня Липиця так у горлі стоїть?)

92 Roni   (22.02.2016 17:56:16) [Материал]
roll

0  
99 dan   (22.02.2016 23:51:25) [Материал]
дуже навіть конструктивні і влучні думки, підтримую

68 Halushka-iv   (22.02.2016 10:51:59) [Материал]
приклад №1 а)за такими футболістами повинна слідкувати федерація і виявляти -. цей футболіст легіонер;.  б) свій пацан, бабця з дідом живуть в селі ! приклад №2 а)якщо він має бажання грати футбол за своє село він -свій.  б) він -легіонер. приклад№3 а) це легіонери  ; б )ми свої ,тому що з одного району і  для цього ми свої , складаємо положення рогатинського району по футболу і вирішуємо всі питання , щоб пд час проведення чемпіонату небуло спірних питань.В тому числі і по легіонерах. ЧОМУ міняємо думку після конференції.

-2  
70 Kelvin_Terry   (22.02.2016 13:39:13) [Материал]
Відповіль на питання. Думка моя така:
http://rogatunfootball.at.ua/news....14-1616
Коментар №1
Послухати інші команди, вникнути в їх проблеми. Буде ліміт, то буде і будуть виходити з такого положення. Не заявляться кілька команд, то це буде байдуже багатьом.
Якщо боятися що "понапривозять грачів", то можна поставити грошовий внесок, як це є в одному з районів. Якщо гравець переходить з обласної команди, то за нього здається 500 грн, якщо з команди майстрів, то 1000. А чом би й ні. Раз беруть грача кращого рівня, то на нього розраховують і мають бути готові на таке. Це питання не вивчене. Все одно грошивиті команди поназбирають кращих з району. А менш грошовитим лишиться брти чужих, але не сильних

0  
106 Kelvin_Terry   (23.02.2016 12:56:42) [Материал]
1а) - був свій - виходить спецом прописаних вважати чужим? як розділяти таких документально? документально має мати доказ причину прописки, власність на хату чи свідоцтво про одруження на "своїй" ("своя" теж має предоставити докази, що вона "своя") 2б) - був чужий - якщо рахувати своїм, то таким гравцям треба предоставляти ще й паспорти баби чи діда для доказу, а якщо їх вже нема?
Ускладнює

0  
66 Kelvin_Terry   (21.02.2016 22:43:50) [Материал]
Хочу почути логіку людей, якою керуватися "свій" - "чужий"
Приклад №1. а) Гравця спецом прописали в селі для футболу - він свій. б) гравець, батьки якого не є народженими і не проживають в районі, лиш бабця і дід. Але він з дитинства всі канікули ріс на стадіоні того села - він чужий
Приклад №2. а) Гравець народжений на Рогатищинні, але вже певно забув дорогу до того села, де його предки жили - він свій; б) Гравець багато років відіграв за село, але він не має відношення до району взагалі - він чужий
Пиклад №3. а) села, які межують з іншими районами. Футболісти між собою цих сіл, хоч різні райони, но росли разом "свої" чи "чужі"? б) футболісти сіл рогатинського району, які знаходяться в різних краях району, які ніколи не бачились і може і не побачаться. Вони один для одного "чужі" чи "свої"?
Чи логіка така, що пише в паспорті то і рішає?
Чи може пора закінчувати з цими старіотипами? Хоча ЄБ, якраз і спрощує це. Один гравець за одну команду

0  
69 НазарКо   (22.02.2016 13:27:16) [Материал]
Так, дійсно все запутано.

74 Roni   (22.02.2016 16:26:01) [Материал]
))) хлопці ви так всі думаєте і переживаєте за команди в яких не буде кому грати якщо буде ліміт. а чоми ви не подумаєте про команди,  які немають гроші і які за ліміт, бо ним можна хоч якось вирівнати рівень команд???????????? ви так бля за справедливість от це і є справедливо 3 легіонери шо ви хочете?????

78 rema   (22.02.2016 16:32:58) [Материал]
ЄБ і так ослабила чемпіонат, а з лімітом він стане ще слабший.

80 Roni   (22.02.2016 16:38:27) [Материал]
ти граєш в 2 лізі і пишиш про слабкий чемпіонат)))

84 andkyran   (22.02.2016 16:48:21) [Материал]
А ти де граєш, в якій лізі?

87 Roni   (22.02.2016 16:55:09) [Материал]
я не граю я спонсор без грошей

0  
93 НазарКо   (22.02.2016 18:30:43) [Материал]
Ти ж особисто за ЄБД ?

97 Roni   (22.02.2016 22:15:57) [Материал]
назарку я був ініціатором щоб прийняти єб на конференції

108 rema   (23.02.2016 19:36:39) [Материал]
молодець, купиш собі морозиво))

0  
111 НазарКо   (24.02.2016 09:30:24) [Материал]
Ну ось. Вот я питання. Ти був за базу,але тепер в за ліміт. Стандартна база даних, не розділяє свої чи чужі.

112 Roni   (24.02.2016 09:44:20) [Материал]
звичайно нерозділяє, у межах обласних турнірів та чемпіонату через те, щоб був великий рівень футболу і футболістів, але у межах району доцільно зробити обмеження для розвитку футболістів (тому, що це є найнища ланка і саме тут повинен розвиватися футбол). а ви робіть вже шо хочите я заї....ся писати і пояснювати кожному.

0  
100 dan   (23.02.2016 00:01:22) [Материал]
я тобі розкажу дійсність... про Путятинці... спонсорів немає, гроші - хіба ті, які самі від себе візьмем (кому скільки не шкода) і тому на 2-3 чоловік (мабуть таки з-за меж Рогатинщини) вистачить але навіть якби гроші були, то принципова позиція в нас не брати багато чужих, бо щезнуть свої і в майбутньому тупик... кожен сам вирішує свою долю але треба всім дати шанс, в тому числі і тим, хто має кадрові проблеми

79 Roni   (22.02.2016 16:33:16) [Материал]
тарасе будуть всі райони і області в єб, тоді можна говорити шо в нас якісь стереотипи, а так ми покажемо приклад

0  
83 Kelvin_Terry   (22.02.2016 16:46:10) [Материал]
Я розумію, що села, що межуть з Галицьким районом не зможуть привезти вільних хороших гравців, бо вони заіграні за команди в ЄБ. Якщо зможуть, то доведеться переплачувати або брати слабших, тому якість тих команд менша. А от ті села, що межують з Тернопільською і Львівською областю легше привозити сильніших гравців, бо ті райони не є в ЄБ.
Як варіант бачу вирішення. Крім загальних правил ЄБ, ми можемо прописати в нашому регламенті, що гравець не має права грати в інших чемпіонатах, не залежно від ЄБ. Але жосто, в разі таке має місце зняття великої кількості очок. Хто ризикне? Саме це треба добре продумати

0  
101 dan   (23.02.2016 00:02:58) [Материал]
а доказом що саме слугуватиме?

0  
107 Kelvin_Terry   (23.02.2016 13:07:21) [Материал]
Доказом лиш може бути протокол гри і заявка команди іншого чемпіонату, який не легко взяти, але й скрити нереально. Сучасні технології. І нічого не скриєш. Помонята приклад (не мало води має протекти, щоб змити їх бруд і поведінку).
Раніше у нас легіонер не мав права грати на область, а тепер взагалі ніхто не матиме права грати в інших чемпіонатах. Крім ДЮСШ, що на область
ЦЕ ЯК ВАРІАНТ ДЛЯ РОЗДУМІВ

95 Oleg(Pomonjata)   (22.02.2016 21:11:50) [Материал]
Тарасе давай так ! ти мені скажеш які я повинен ще придявити тобі документи шоб  ти повірив шо я маю відношення до району( знаючи мою ситуацію) ?! а то ти при кращій нагоді всюди підіймаєш це питання!

64 rema   (21.02.2016 16:41:03) [Материал]
Колоколин підтримує зняття ліміту, оскільки у нас мала кількість молоді і як показав попередній сезон коли на ігри приїжджали по 10-11 чоловік, з лімітом нам грати практично не можливо і під питанням участь у цьогорічному чемпіонаті. Проблема не в фінансах, а у кількості гравців в команді. Будемо раді заявитись та бути учасником нового сезону із новою федерацією.

65 Roni   (21.02.2016 16:47:03) [Материал]
на приклад не буде ліміту, звідки ви візьмети футболістів???

67 rema   (22.02.2016 02:16:55) [Материал]
Хто грав з нами в одній лізі останні роки то знають, шо ми завжди привозили легірнерів, бо без них напевно б не назбирували 11 чол. на матч.

73 Roni   (22.02.2016 16:16:59) [Материал]
ти невыдповыв на моэ питання. звыдки вызьмете футболыстыв

76 rema   (22.02.2016 16:28:36) [Материал]
привезем з Бурштина, Івано-Франківська

90 Roni   (22.02.2016 16:58:07) [Материал]
з бурштина небери бо зроблять тобі санкції, тому що звідти нижня липиця буде брати)))

0  
102 dan   (23.02.2016 00:03:47) [Материал]
не всі ж бурштинські в Енергії???

109 rema   (23.02.2016 19:38:20) [Материал]
як скажеш)

0  
61 dan   (21.02.2016 12:30:16) [Материал]
тут стаття щодо трьох питань... а може проблеми 2 ліги не існує? може все всіх задовільняє?

-2   Спам
55 halushka-rv   (20.02.2016 14:16:34) [Материал]
ЯК ТИ ТАРАСЕ ГАРНО РОЗКИДАВ Н ЛИПИЦЮ ЦЕЙ ЗА ЕНЕРГІЮ , ТОЙ ЗА НІКУ, ІНШИЙ ЗАРОБІТЧАНИН. В РЕЗУЛЬТАТІ  ГАХОЦЬКИЙ, КАСПРУК ЗА ГРАНИЦЕЮ І ТО НАВЕСНІ МАЮТЬ ПРИЇХАТИ. А ТИ ДУМАЄШ ЩО В В ЛИПИЦІ НЕМАЄ  ЗАПРОШЕНЬ В ЕНЕРГІЮ , ЧИ В ІНШІ КОМАНДИ, А СКІЛЬКИ ЗАРОБІТЧАН  В КОМАНДІ ТИ РАХУВАВ? ЯБАЧУ ЩО ПОЧИНАЄТЬСЯ ФУТ. СЕЗОН І ПОЧИНЮТЬСЯ ПРОБЛЕМИ ЯКІ НЕ ПОТРІБНІ ТО ТРЕНЕР НЕ ЦЕЙ , АБО ТАКТИКА ГРИ НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ. А  ЩОБ  З АКОТИТИ РУКАВА І ВІДІГРАТИ СЕЗОН ВІД А ДО Я ЗА  В ЛИПИЦЮ  І НЕ ВЧИТИ МОЛОДЬ БІГАТИ ПО ЧУЖИХ КОМАНДАХ ДЛЯ ЦЬОГО РОЗУМУ НЕМАЄ  , А САМІ ХИТРОЩІ. ЯК В ЛИПИЦЯ ХОТІЛА ОБ"ЄДНАТИ ГРОМАДИ НАВКОЛО СЕБЕ , ТО Н ЛИПИЦЯ БУЛА КАТЕГОРИЧНО  ПРОТІВ  ОБ"ЄДНАННЯ ,  А ТИ ЗА НИХ ТАК ПЕРЕЖИВАЄШ. ПРИ ТОМУ ЩО ЖИТЕЛІ С. Н ЛИПИЦЯ Є ПРАЦІВНИКАМИ НАШОЇ ШКОЛИ, САДОЧКА , АМБУЛАТОРІЇ І МИ ЇХ ПОВАЖАЄМО. А ВІД НИХ ПОВАГИ НІЯКОЇ.

-1   Спам
51 Roni   (20.02.2016 09:41:34) [Материал]
я почитав ці всі коментарі, сам багато писав хоч ніколи на цему сайті нічого не писав. ті пісяки які вічно так за справедливість які тут найчастіше виписують. мастіть собі голову, я хотів як краще, для мене і команди головне щоб був чемпіонат по великому футболі нормальний і шоб ми грали (не так як футзал). інші команди мені до лампочки і тим більше Н липиця і решти які мають проблеми. працюйте хлопці давайте менше писати і пльотками займатись, вирішуйте питання які треба вирішити до чемпіонату бо він вже скоро а ше нічого  не ясно. зберіться і просто напишіть не менше за тиждень всю інформацію як маємо грати, коли, які заявки скільки чоловік, не потрібно тут всі проблеми опитувати та обговорювати бо я бачу так буде як захочеться декому. вам дали прапор в руки. як кажеться - взяв мяч то пізд..ч. ПРАЦЮЙТЕ!!!!!!!!!!!

54 Oleg(Pomonjata)   (20.02.2016 11:59:06) [Материал]
good

0  
56 dan   (21.02.2016 11:06:25) [Материал]
шкода, що такі молоді вже з всеукраїнським вірусом меншовартості, ті мазахістські замашки, що ХТОСЬ має все вирішити і лиш довести нам до відома задовбали ... та ж суть у будь-якій справі - брати участь у процесі, пропонувати, дискутувати, приймати рішення для самих себе щоб потім не скиглити, що хтось прийшов і понавирішував

57 Oleg(Pomonjata)   (21.02.2016 12:17:29) [Материал]
вот не кажи! Петя немало пропонував на конференції! та й тут він вносив пропозиції! він не винен шо не всі розділяють його думку! а вот як я замітив ті хто постарше взагалі нічого не пропонували тільки пропонували свої кандедатури в різні комітети!

0  
59 dan   (21.02.2016 12:26:49) [Материал]
взагалі то більше ніж місяць перед Конференцією був складений ПОРЯДОК ДЕННИЙ...
взагалі то ту Конференцію хтось мабуть готував, той же Статут з неба впав?

-1   Спам
63 Oleg(Pomonjata)   (21.02.2016 15:13:16) [Материал]
та я не тебе мав наувазі! а делегатів!

-1   Спам
60 Roni   (21.02.2016 12:29:52) [Материал]
good

0  
62 dan   (21.02.2016 12:35:52) [Материал]
я лиш про те (мету кинути камінь в чийсь город не ставив), що саме МИ САМІ повинні між собою домовитись за якими правилами грати, не треба щоб хтось вирішував за нас... якщо є складні питання, то не бачу проблеми щоб їх обговорити кілька разів, бо істина народжується в дискусії... приклад, це неодноразові зустрічі з вирішення питання формату наступної прем"єр-ліги України - зрозуміло, що за перший чи другий раз не домовились по всім питанням, тому зібрались втретє і отримали результат... який би він не був але якщо так вирішує більшість

58 Roni   (21.02.2016 12:24:44) [Материал]
))) В Липиця ніколи не скиглила зокрема і я. хто все нив і скиглив так всі знають biggrin lol  . я написав свою думку і на конференції її оголосив, запропонувавши одразу проголосувати за єдину базу. я представник команди і все братиму активну участь у зборах та конференсіях і т.п.

-2   Спам
48 halushka-rv   (19.02.2016 20:01:15) [Материал]
СКЛАД НИЖНЬОЇ ЛИПИЦІ, ЯКИЙ МОЖЕ БОРОТИСЯ ЗА ПРИЗОВІ ПЕТРИК В, ГАХОЦЬКИЙ М, ЧЕРВОНЯК, РУБИНЕЦЬ А, ДЯКУН ЮРА, ТАРАС,  ДВА КАСПРУКИ,  ДВА БОРИСИ, СКОБЕЛЬ, ВОРОТАР СКОБЕЛЬ, ЖИРОГО ПОВЕРНІТЬ У ФУТБОЛ, А ТО ВІН ВАМ НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ  ЯК ФУТБОЛІСТ,А ВІН ГРАЄ НЕ ГІРШЕ НІЖ ЛЕГІОНЕР, РУБИНЕЦЬ МОЛОДШИЙ І ПЛЮС ТРИ ЛЕГІОНЕРИ. А ТЕПЕР ПРОКОМЕНТУЙТЕ ЧИМ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ СКЛАД НИЖНЬОЇ ВІД ВЕРХНЬОЇ.

0  
49 НазарКо   (19.02.2016 22:10:55) [Материал]
Дякун вроді на місто грає?
Петрик хіба грав? Чув шо вже 2 рік ніде не грав. ну то я за футзал правда чув...
Енергія?

-2  
50 Kelvin_Terry   (19.02.2016 22:36:42) [Материал]
Назарко, неправдива інфа там. З тих вище названих грати зможуть 4 чоловік: два Бориси, один Дякун, один Скобель.
Гахоцький в Німеччині, Каспрук в Італії, Жирий заробітчанин, Каспрук молодший певно теж, Петрик - Єзупіль, Червоняк - Енергія, Рубинець - Енергія, Дякун - Ніка

0  
52 НазарКо   (20.02.2016 10:55:29) [Материал]
Ну вот вот...

53 Roni   (20.02.2016 11:04:22) [Материал]
нижня збере команду. так всі переживаєте за неї))))), інші команди в яких проблеми вже укомплектовують команди і їм до одного місця те шо ми тут переживаєм і пишемо (а ми тут розпинаємося ніби в нас якісь серйозні проблеми). дивіться шоб у ваших командах всебуло ок

+1   Спам
47 ZIRKA   (19.02.2016 14:46:05) [Материал]
Я, як представник команди Нижньої Липиці, можу твердо заявити, що умови по ліміту в кількості 3-ьох чоловік просто дуже ускладнюють заявити нашу команду для участі в районному чемпіонаті. Все таки ЄБ "забирає" в нас наших сільських хлопців , які при можливості допомагали команді. Про те ми раді , що такий, як Рубинець Андрій, Червоняк Богдан і Дякун Юрій представляють команди вищого рівня. Так, ми запрошували хлопців з Світанку і теж вдячні їм. З таких самих причин і Світанок не міг грати в чемпіонаті, що і ми. Нема своїх, а якщо є, то часто їздять по заробітках. Ми також використовували ліміт легіонерів . Проблема зараз є, але бачу сусіди знають, як ми її маємо вирішити і навіть знають наших хлопців , які могли б грати, але принципово не хочуть, бо в команді погані керівники. В кожній команді є свої проблеми і Верхня не виняток: посварились, пішли за інше село... Верхня Липиця, Лопушня, Малинівка, Зеленів - думаю їм простіше, але не в тому річ. Питання ліміту чи ні - доволі серйозне питання, і воно, на нашу думку, мало б бути вивчено попередньо, і тим більше, коли вибрали нову федерацію. Не думаю, що новий Голова чи інші члени федерації вникли в це питання настільки, щоб прийняти остаточне рішення. От читаю таке "вихідці з цього села основні , а інші легіонери" це що? Питання мусить бути ще раз розгянуто.

-1   Спам
40 Roni   (19.02.2016 13:54:48) [Материал]
я через цей футбол тільки ворогів наживу)))). я розумію що якшо без ліміту то менше роботи буде виконавчому комітету і в загальному ффрр але ми вас вибирали шоб ви щось робили. перш за все дослуховувалися до сільських простих футболістів які утворюють прості команди, розвивали футбол в районі, а нє щоб слухали так як скорше і взагалі в державі тільки тих у кого гроші і в кого появилися через деякі обставини проблеми. ваше завдання якщо ви дійсно прагнете справедливості доказато що гроші спорті проблем не вирішують!!!!!!

-1   Спам
42 Oleg(Pomonjata)   (19.02.2016 14:01:20) [Материал]
я тобі ворогом точно небуду)))))))))) розкажу тобі про ситуацію в Помонятах! в нас і грошей нема і достатьної кількості своїх гравців також нема! що ж нам робити? незаявлятись? а гравцям піти в ті команди в яких є гроші?

-1   Спам
43 Roni   (19.02.2016 14:09:27) [Материал]
дякую Олег))). чесно навіть незнаю шо тобі сказати, але хлопцям які приїжджатимуть типу легіонерам треба буде давати хоч на дорогу у вас взагалі складна ситуація але це тільки у вас з вищої ліги решта села просто представники багато на себе беруть і хочуть команда повинна грати там де вона заслуговуєрівень а який у неї  1 ліга чи супер або 2 (це я не про помонята я взагальному про порядок і чесніст перш за все один перед одним і кожен перед собою)

0  
45 dan   (19.02.2016 14:13:32) [Материал]
справа не в тому "щоб було менше роботи КОМУСЬ", а в тому "щоб було легше контролювати один одного ВСІМ"... не треба тут розділяти на "простих сільських футболістів" і "виконком", бо в тому виконкомі частина тих самих сільських футболістів, які не менше переживають за футбол... і друге - дослухатись треба до всіх.. от ти пробував почути Нижню, наприклад? ... а взагаліто, мені щось надоїло бути адвокатом тої сторони, що має проблеми зі складом, таке враження, що їх маю я ... а де ж ваша позиція АГОВ???

46 Oleg(Pomonjata)   (19.02.2016 14:26:12) [Материал]
раз ми вже приняли таке рішення! значить напевно всетаки має бути так! тепер потрібно думати про регламент і заявки! постаратись провести цей чемпіонат як найкраще! делегувати переможця в лігу чемпіонів! подивитись на рівень! проаналізувати все в між сезоння на конференції зробити висновки! думаю що всі розуміють що цей рік буде перехідним періодом для нас( так би мовити пробним)! так що бажаю всім здоровя і наснаги!

33 TVL   (19.02.2016 12:59:03) [Материал]
Шановні дописувачі! Розробляючи регламент та читаючи Ваші дописи виникла ідея.
1. Ліміт легіонерів для участі в районних змаганнях  необмежений. Заявляйте,  і за кожного легіонера оплачуйте  в федерацію кошти в сумі, котру визначить виконавчий комітет.
2. Під час гри на полі повинно бути не менше 5 гравців з села, що грає не більше 3 легіонерів і не більше 3 з інших сіл району.
3. Під час гри проводити заміну гравця рівну його статусу легіонер-легіонер  і т.д.....
На мою думку дана схема дозволить розвивати власні таланти в командах та залучати інших гравців для здобуття трофеїв. 
Ще одне. 
Вищим органом федерації являється конференція. Тому змінити рішення що-до кількості залучених гравців ( легіонерів) може позачергова  конференція. Як скликати та організовувати це прописано в Статуті федерації. Не маю жодних заперечень що-до цієї норми та якщо виникне таке бажання в представників команд готовий на її проведення.
Буду радий почитати Ваші пропозиції.

34 Roni   (19.02.2016 13:27:57) [Материал]
це досить нормальна ідея!

35 Oleg(Pomonjata)   (19.02.2016 13:29:47) [Материал]
пропозиція доволі непогана але...! якш села обєднуються в одну команду( наприклад  Загіря і Княгиничі)  тоді як визначити які гравці будуть з свого села , а які з інших сіл району? думаю цього сезону будуть ще приклади обєднань!

41 TVL   (19.02.2016 13:57:41) [Материал]
Дуже просто,  вихідці даних сіл являються основними гравцями команди, всі інші - легіонери

0  
36 НазарКо   (19.02.2016 13:32:18) [Материал]
Те що це питання виконком не вирішить, підтримую. Так як в статуті прописано хто має найбільші повноваження.
А те, шо 5-3-3 це важко. Можна просто наприклад заявляти скільки хочеш легіонерів, але на полі може бути одночасно там енна кількість... 3 чи 5

0  
37 НазарКо   (19.02.2016 13:35:49) [Материал]
А якщо в сільську раду входять декілька команд...

38 Roni   (19.02.2016 13:43:01) [Материал]
можна і нічого не ускладнювати бо так складно, а лишити так як вирішили 3 легіонери в заявці за яких тре платити не менше 500 грн

39 Oleg(Pomonjata)   (19.02.2016 13:48:39) [Материал]
то вже перебор шоб за них платити якшо їх тільки 3! чи ти хочеш шоб команди в яких не велике фінансування і мало своїх гравців перестали існувати?

44 Roni   (19.02.2016 14:12:28) [Материал]
ну може 500 грн трохи перегнув

+3  
22 Kelvin_Terry   (18.02.2016 23:41:19) [Материал]
Від імені Верхньої легко писати. Звісно важко брати призові, бо рівень слабший, якщо суто своїми, але сміло можна бути твердюхом і конкорувати з лідермами і старатись.
Внтурнішня ситауація Нижньої користовачу Roni ніби відома. Як на мене, то це жалі тих "пияків".  От ті, яким не дають грати в Нижній (бо він нині перед грою випив два пива лиш, а на другу неділю на хрестинах напився так ніби весілля було два дні і не прийшов на гру) най візмуться і створять стабільну команду самі без того орагінзатора, що у них є, скотяться до рівня 2-ї ліги. Roni, ти цього хочеш для сусідів, так і прямо напиши?
До чого веду? Що все відносне. Хтось хоче грати футбол, навіть за дурно. А хтось нити і набивати собі ціну і робити когось винним.
Моя позиція не відстоювати суто моє село, а дивитись на всі команди. Тому я протів лімітів. Бо ліміт лиш виграють велиекі села, або багаті команди, що можуть позбитати (переманити) кращих з району

23 Roni   (19.02.2016 00:19:45) [Материал]
без ліміту можна і треба, але тоді, коли всі області і райони ввійдуть в єдини базу, а до того часу це просто буде бардак бо гратимуть за любі команди які не в єб і ти цього недокажеш як би не старався, три гравці легше проконтролювати чим цілу команду. це можна зробити через рік, два але не зараз ше не той час, ми нічим обстановки не змінемо а ще проблематичнішим все зробимо.

24 Roni   (19.02.2016 00:25:07) [Материал]
федерація повинна вивчити своїх футболістів і команди, а через рік або два збільшувати ліміти або взагалі відмінювати його, зараз таке робити неможна бо проконтролювати усіх невідомих футболістів тобто не з села чи району буде неможливо.

0  
15 dan   (18.02.2016 22:15:18) [Материал]
взагалі то розумію про що говориш, бо колись не раз стаждали командою від збірних (Рогатин, Уїзд, Конюшки), бо не раз одного кроку бракувало до медалей чи кубка, добряче тоді не подобалось, коли з Бурштина по 10 гравців приїзджало... але з іншого боку тішило те, що ми молоді хлопці нічим не поступались таким погравшим заробітчанам... до слова, потім ті команди елементарно зникали, тому, тут вибір за самими сільськими функціонерами, бо набрати одного року можна але ж наступного року ті підуть за іншого, який більше заплатить

17 Roni   (18.02.2016 22:50:52) [Материал]
правильно пишеш, одна і з причин щоб небуло таких команд і щоб всі були в однакових умовах які нам і забезпечила перший раз за багато років, за одну конференцію, декількома рішеннями, зокрема прийняттям єдиної бази і лімітом наша нова федерація за що їм і велике ДЯКУЄМО люди роками немогли цього зробити через самі знаєте що

18 Roni   (18.02.2016 22:58:08) [Материал]
правильно пишеш. одна і з причин щоб небуло таких команд які все будуть в різних селах де появляться гроші - це щоб всі були в однакових умовах ну хоч у більш-менш однакових умовах. впринципі ці умови нам вже забезпечила перший раз за багато років, за одну конференцію, декількома рішеннями, зокрема прийняттям єдиної бази і лімітом наша нова федерація за що їм і велике ДЯКУЄМО люди роками немогли цього зробити через самі знаєте що.

13 Roni   (18.02.2016 22:07:59) [Материал]
збирати всіх представників по обговоренні цього питання безпотребно. є виконавчий комітет і я думаю що хлопці самі зберуться обговорять дослухуються до коментарів офіційного сайту і дещо допрацюють по мірі легітивності

11 Roni   (18.02.2016 21:57:38) [Материал]
три легіонери достатньо для команд і в першу чергу для розвитку футболу і футболістів рогатинщини, підкреслюю розвитку, це позитивна здорова система, коли на рівні району ведеться футбольна політика для розвитку футболу а на рівні області для підвищення чемпіонату, бо без розвитку небуде високого рівня. і непотрібно робити з нашого чемпіонату шось вще чим воно повинно бути.

0  
14 dan   (18.02.2016 22:08:36) [Материал]
власне, перейматись тим щоб команди не щезали і є завдання федерації

16 Roni   (18.02.2016 22:37:39) [Материал]
завданя федерації розвивати футбол в районі. про який розвиток може йти мова коли наприклад за команду грає 6 вихідців з іншого району і 5 з нашого району а з села в якому вони грають 2-3 чоловіки на банці це не варіант. прочитайте по інших районах не тільки нашої області всюди ліміт, є взагалі заборона для легіонерів. в нас в районі більше 30 команд це ДУЖЕ багато я розумію що всюди люди хочуть дивитися футбол але тіж люди хочуть дивитися на своїх хлопців, а не на людей яких вони незнають. треба старатися щоб розвивати футбол в селах а не піднімати рівень (який за правильних дій і розвитку сам підніметься). кожен з нас і я в тому числі хочу грати проти сильної команди, але на  все свій час і чимось треба жертвувати. я все це пиші немаючи бажання щоб різні команди розліталися, це питання для мене інтересне протягом декількох років, все інтересуюся і хочу як краще, бо бачу, що  в нас в селі для того щоб боротися на рівні з лідерами чемпіонату шукалось хлопців з сусідніх сіл щоб помагали, коли хлопці які хотіли бігали але трошки недотягали до команди в подальшому лишали цей спорт, така ситуація вже давно в усіх селах і ви всі це знаєте.  і це що ми прийняли єдину базу те що ми зробили ліміт (хоч булоб краще якщо взагалі заборонити легіонерів) це великий крок для того щоб повернути бажання і зпустити нову хвилю молодих футболістів

0  
19 dan   (18.02.2016 23:03:41) [Материал]
молодим ніхто не боронить підключатись але ж поступово, із заміни по кілька хвилин, а всі чомусь хочуть з основи??? молодими всі колись були але грали далеко не відразу в складі... і друге, от в Нижній не стане команди, бо не знайдуть людей - своїх же ж немає... питання саме в цьому, що краще - команди з 1-2 своїми чи взагалі без команди???

20 Roni   (18.02.2016 23:19:23) [Материал]
)))  в нижній багато своїх футболістів я можу тобі перрахувати повір, минулих років за нас було заявлено 2 футболісти з нижньої 1 забрали до армії а інший весь час грав в основі це при тому що нижнятоді була в нищі лізі і він невходив у склад бо були самі бурштинські і з Світанку. я знаю багато хлопців з нижньої і всі хочуть грати але вже просто принципово неграють через людей які керують. а про молодих хто їм мішає  а мішає те що в 20 він виходить н пару хвилин  ті кому 18-16 ті вже і так знають шо не вийдуть і ложать на все. не тре шукати якісь причини щоб збільшити ліміт ,непотрібно щось доказувати і придумувати, воно все як на долоні, потрібно дивитись вперед і йти туди, ніякі команди не пропадуть от побачите, просто представники ставлять перш за все перед собою завеликі амбіції, до успіху потрібно йти по сходинках одна за одною інакше можна зірватись і розбитися

21 Roni   (18.02.2016 23:32:05) [Материал]
В Букачівцях така сама ситуація я думаю це найбільше село району, якщо вних немає кому грати то хоч най не позоряться бо менші села мають команди це перш за все команди з 2 ліги і нічого некажуть. треба залучати і заінтересовувати дітей в школі починаючи з вчителя фізкультури, діти повинні бачити своїх футболістів якіих вони знають. а не піжонів які приїдуть файно поматюкається на все село покаже  який він майстер і поїде, і все для нього нормально що б йому неказав - бо йому по...

25 Олег1980   (19.02.2016 08:29:10) [Материал]
Ліміт це однозначно щанс для молодих. Легіонер як тут писали прийшов поматюкався забрав гроші і поїхав.Де тут розвиток для футболу села я не бачу.Якщо мета ФФРР це розвиток футболу то питанняліміту порушувати можна тільки в сторну його зменшення. А для команд які нібито неможуть назбирати людей скажу- візьміть собі за приклад Бабухів.

26 Roni   (19.02.2016 09:28:30) [Материал]
нарешті людина яка підтримала мою точку зору

0  
30 dan   (19.02.2016 12:28:38) [Материал]
тут білеше пасує приклад Черча (бо команда в селі є постійно): вони своїми силами були як мінімум добрими середняками але захотіли нарешті чемп виграти, тому скликали збірну району (зрозуміло, що свої молоді умовно відпали, не всі але), результат отримали - чемп виграли але далі тягнути фінансово (а може і змінилась філософія на користь перваги своїм і відмови від чужих) було не під силу (чи інші причини), тому довелося грати своїми, яких як виявилось самих не так і багато, та ще й рівень не перші місця, тому і поплили трохи... а дальше, як показав минулий сезон, справи знову пішли на краще і результат не забарився, думаю цього року будуть конкурувати за преші місця в 1 лізі... а вів до того, що це справа кожного який саме шлях вибирати

31 taraskelbas   (19.02.2016 12:33:22) [Материал]
Причому тоді безліму не було. Ведеш до того, що із "своїми" можна довести команду?

+1  
32 dan   (19.02.2016 12:55:47) [Материал]
веду до того, що бувають випадки, коли є гроші, то не обов"язково звозити чужих заробітчан, можна зібрати збірну з районних і бути поза конкуренцією але то також не є розвиток... справа кожного, який саме шлях обирати але й спарведливим було б командам без проблем почути команди з проблемами!!! бо хто зна як буде через рік-два

+1  
29 dan   (19.02.2016 12:12:29) [Материал]
а де був Бабухів ще 7 років тому? правильно - ніде, бо команди в селі не було більше ніж 5 років (боюсь помилитись) ... добре, що зараз підійшло покоління однолітків (майже), а по інших селах такого немає... треба ставити себе на місце інших і тоді буде зрозумілим, що проблема таки глобальна

10 Roni   (18.02.2016 20:17:22) [Материал]
такі питання розглядаються на конференціях, яка відбулася і відбулося легітивне голосування і не потрібно щось придумувати, цим командам все йшлося на поступки попередніми керівниками федерації, моя думка досить (хто має гроші - тому на поступки і той правий), вибрали молоду нову і на мою думку хорошу керівну ланку федерації сам голосував за них і непотрібно портити собі репутацію беручи і загострюючи такі спірні питання (які були проголосовані а потом ніби обдумали і вирішили собі там що неправильні, так всі попередні роки всяке придумували і голосували по телефоні і мало представників і т. п.) вирішили , обговорили, проголосували, прийняли, опублікували все  крапка. тепер думайте про інші питання які покладені на виконавчий комітет. це питання на цей рік повинно бути вичерпане, треба грати , а на слідуючий рік зробивши висновок попереднього сезоне можна міняти свої рішення це буде більш правильно. читаючи цю статтю  складається думка, я неодноразово чув від людей з різних сіл саме тому зайшов на сайт прочитав і пишу, які говорять ніби та то знову буде так як було, зара заплатять тай будуть всі грати, і легіонерів буде скільки треба. через такі рішення можна втратити зневіру в командах і призведе до сварок і інших проблем.

0  
12 dan   (18.02.2016 22:00:27) [Материал]
те, що це питання було обговорене і проголосоване на Конференції є однозначно позитивом - люди висловили думки в голос, було досить велике представництво (зле, що з 28 їх лишилось тільки 21) команд і т. д... але, виявляється, що питання доволі таки болюче... я, наприклад, взагалі не надав якоїсь особливої уваги питанню (може втома такої тривалої К... не підтримую одностайно будь-яку зі сторін)... підозрюю, що багато хто допер хіба згодом, тому не вважаю проблемою ще раз зібратись і обговорити, в решті почути та спробувати зрозуміти один одного... це могло б бути розширене засідання Виконкому і представників команд (але не більше ніж один представник щоб не було балагану, і щоб той представник щось тямив, а не так як деколи команди присилать пацанів, з яких слова не дочекаєшся)... тут важливою буде кількість представників, бо як їх прийде 10, то, зрозуміло, ніхто рішення не змінюватиме, якщо ж буде, наприклад, 30, то зовсім інша розмова... тут головне щоб люди хотіли почути один одного, спробувати зрозуміти, поставити себе на чиєсь місце і в кінці сприйняти рішення голосування, яким би результат його не був

+1   Спам
9 Roni   (18.02.2016 19:49:29) [Материал]
моя думка - була конференція ставилося на голосування, проголосувала більшість, я пояснював представникам що воно означатиме на мою думку непотрібно нічого міняти, бо це вже матиме свій негативний відблиск на новоспечені федерації - це перше. якщо збільшити до наприклад 6 так би мовити легіонерів рівень футболу не зменшиться а просто суттєво знизиться розвиток футболу в селах, футбол буде тільки в командах де є гроші і поки вони є яскравий приклад васючин (нічого немає поганого до цеї команди і поважаю). 3 легіонери це достатня кількість для закриття проблемних місць в команді і залучення вихідців з району і села. н.липиці і букачівцям там і добринів ніхто не мішає їм брати кого хочуть тільки в межах району а за меж 3 достатньо, спеціально шукав в інтернеті і читав про обмеження в районних федераціях більшість 3 чоловік максимум 4, обмежень немає тільки в обласних учасників змагань. так що непотрібно йти на поступки через декілька команд бо це немає потреби хай збирають футболістів, краще за ці гроші що мають платити гравцям легіонерам хай спонсорують свою команду для заохочення, зроблять поле бо нема в більшості на чому грати, або штучний майданчик поставлять в селі щоб діти мали де грати і розвиватися.

5 holkiper   (18.02.2016 12:16:03) [Материал]
В три різні години проводити ігри це погано  Люди йдуть до церкви обід + 30 градусів для кого потрібний такий футбол.Вихід шукати суддів вчити іх і проводити ігри водній годині. Є чутки що в першій лізі деякі команди під знаком питання бо немає грошей.

0  
8 dan   (18.02.2016 18:41:54) [Материал]
взагалі то, тих 2 чи 3 неділі, коли +30 і більше пропоную взагалі не грати, а посунути чемп на осінь, бо грати можна до пів жовтня чи і листопада

0  
27 НазарКо   (19.02.2016 11:35:13) [Материал]
Тарас. Ну якщо ми в ЄБД то маємо закінчити чемп до середини жовтня. Бо там ЛЧ... Хоча цього року реформа. Хз як буде точно

28 taraskelbas   (19.02.2016 11:47:56) [Материал]
Тисменицький район планує переходити на осінь-весна. Літній місяць канікул майже всі роблять. Графік ліги чемпіонів не складений ще. Але зазвичай кінець жовтня, початок листопада. Можливо ставити кілька турів в святкові вихідні дні серед тижня. Раніше ми підстроювалися під кубок, щоб фінал відбувся 28 червня.

3 Oleg(Pomonjata)   (17.02.2016 16:43:00) [Материал]
якщо в нас буде так званий ліміт рівень чемпіонату знизиться, оскільки певні гравці незможуть грати через ЄБ! і я недумаю що нам на руку слабкий чемпіонат! пропоную перший сезон грати по всім законам ФФІФ, а дальше будем обговорювати шо з цього вийде!

0  
4 Kelvin_Terry   (18.02.2016 11:24:22) [Материал]
Май на увазі, раз кажеш по законам. Заграєш за іншу команду, навіть не в ЄБ, чи привезеш когось, що грають, то є шанс таким гравцям бути дискваліфікованим на 1 рік з ЄБ.

6 Oleg(Pomonjata)   (18.02.2016 17:03:05) [Материал]
я зрозумів Тарасе! хотілось би знати чи немає зразка заявочного листа? і коли буде вирішене питання по кількості "легіонерів"?

0  
7 dan   (18.02.2016 18:37:34) [Материал]
питання не в тому щоб вирішити, а в тому щоб почути аргументи сторін.... для цього й писалась стаття... а виходить так як завжди - обговорити, переконати немає кому, а як  буде рішення, то відразу ж почнуться плачі??? хіба не зрозуміло, що то ми самі маємо між собою домовитись вводити обмеження чи ні??? хіба не можуть ті команди, які не мають проблем зі своїми гравцями дослухатись до тих, що під загрозою зникнення?

2 romanskr   (17.02.2016 14:34:48) [Материал]
можна збільшити кількістс заробітчан але ліміт мусить бути

0  
1 Andriy   (17.02.2016 10:55:02) [Материал]
Щодо ліміту на легіонерів (3 чоловіки), можна його ще раз розглянути, але однозначно його розглядати повинні всі представники команд, а не Федерація чи якийсь з її комітетів.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Чемпіонат Івано-Франківського району
Сезон 2020/21 рр. 
Перша ліга. Група "А"
КомандаІВНПМ'ячіО
1ФК "Путятинці"118
2133-1426
2"Буревісник" Загір'я-Княгиничі1173
128-1624
3"Ураган" Добринів11623
25-1420
4Верхня Липиця1154220-1019
5Липівка
11515
24-2216
6"Торфовик" Долиняни
115
1
5
27-2716
7Черче
114
3
4
23-2515
8Підвиння11
4
1619-2513
9Лучинці
1131714-1610
10"Метал" Пуків112
4517-2810
11Конюшки1122
716-288
12Руда1114
612-337
Друга ліга. Група "А"

КомандаІВНПМ'ячіО
1Бабухів10
8
1148-1525
2Кліщівна10
7
2134-1223
3Нижня липиця10
7
2132-1023
4Жовчів10
54114-1019
5Підкамінь1052328-1717
6Букачівці10
415
21-2313
7Заланів10
334
11-1812
8Воскресинці
1030723-279
9Фрага
10
3
0723-299
10"Сокіл" Помонята10
118
14-224
11СК "Сокіл" Путятинці91084-693

Ветерани. Чемпіонат області 2021 р.
КомандаІВНПМ'ячіО
1"Легіон" Майдан860223-1218
2Збірна м. Долини840415-1612
3ФК "Калуш"84049-1112
4МФК "Богородчани"830520-169
5"Опілля" Рогатин83056-189

Made by НазарКо(Назар Коншин) Style by barbarysko (Andriy Hrytsiv) 27/10/09