Гість
Реєстрація Вхід

Ваш акаунт знаходиться в групі: Гості
Меню сайту

 
Coral Club - Профілактика Вашого здоров'я
Відкрита група · 2 учасники
Приєднатися до групи
 
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наше опитування
Заявка команд через Єдину базу даних ФФУ?
Всього відповідей: 973


Головна » 2011 » Березень » 13 » Досить спати...пора грати
01:00:46
Досить спати...пора грати
Панове, та здалося би вже трохи рухатися. Якщо на стадіонах ще тяжкувато, то на сайті давно пора. Кажуть, 9.03 було пускове засідання федерації, озвучено кілька цікавих новин - старт чемпіонату 3.04; внесок 2000грн (як на мене забагато, кажуть треба більше платити суддям але чого нас ніхто не запитує звідки братимемо щороку більшу суму, а ДЕ Ж РОБОТА ФЕДЕРАЦІЇ ПО ЗАЛУЧЕННЮ КОШТІВ СПОНСОРІВ, РАЙРАДИ...???); можна 3 легіонери.
Кажуть Рогатин гратиме на в обласних змагах - давно час. Але тоді у вишці залишається 13 команд, хоч я думаю, що й на район цілком реально мати команду, чи слабо?
Коротше, давайте активніше ділитись новинами, думками...і якщо кожен хоч по одній думці закине (а не так як є зайшов-вийшов), то всім буде цікавіше, всі від того виграють.
Переглядів: 955 | Додав: dan
Всього коментарів: 102
101 dan   (17.03.2011 17:47:22) [Материал]
а в Пукові не буде однієї команди?

102 Polyoviy(Zhovchiv)   (17.03.2011 17:49:02) [Материал]
ні буде 2 команди smile

100 dan   (17.03.2011 17:31:06) [Материал]
Казали люди, що Нижній мало 3-х легіонерів, хочуть 5, Процику, наскільки правда, які завдання ставите?

98 SEIKO   (15.03.2011 15:21:10) [Материал]
Федерація хоче зробити 3 ліги, не подумавши про розташування сіл.Я впевнений що навіть цього обєднання по 5 команд Східної і Західної груп за результатами минулого сезону не всі захочуть.Не вигідно це буде і решті команд.Думаю треба залишати все по старій схемі, а федерації приділяти більше уваги до 2-ої ліги і одинаково ставитись у вирішенні спірних питань до всіх команд незалежно від її місця в турнірці і фінансових можливостей

76 Романіто   (14.03.2011 16:57:11) [Материал]
72 Зізу підтримую )))) вертальот це класно smile порахуйте берем минулий чемпіонат 14 команд супер ліги по 1500 грн. =21000 тис. + друга ліга група А 12 команд по 450 =5400 + група Б 13 команд по 450 =5850,. це я порахував внески нерахую дозаявки штрафи за невиїзд і маєм =32тис. 250грн. на суддів круто)))))))виходить що ми нижча ліга утримуєм судів + супер лігу))) нормально

77 Pato   (14.03.2011 17:01:12) [Материал]
Ппц, офігівша федерація!!!!!

79 Зізу   (14.03.2011 17:10:35) [Материал]
Просто реально федерація розпустилася, адже її практично ніхто не контролює. Може на них перевірочку наслати, аудит замовити, принаймні взнаємо куди гроші пішли

80 НазарКо   (14.03.2011 17:15:06) [Материал]
угу було б круто)

81 Зізу   (14.03.2011 17:18:19) [Материал]
Та за такі гроші які ми платимо за заявки можна було б хочаб вручити кожній команді по норм. мячу, а то інколи немає чим грати angry

75 Романіто   (14.03.2011 16:49:00) [Материал]
73 upiter05 бачу ти готовий почати чемпіонат 3 квітня граючи в багнюці потім прийде літо порсаючись у воді і ти хоч сказати це футбол? краще зменшити навантаження на команди щоб спокійно могли почати чемпіонат на нормальних полях і не у воде поло грати )для чого хіба це футбол невже тяжко було перенести цей тур це не тільки в григорві так грали в таку погоду і по воді але і в інших селах, а супер лігу матчі були перенесли я памятаю а нам сказали грайте приїдте федерація шановна пограйте по такій воді або хоч посудіть поколіна у воді

85 upiter05   (14.03.2011 18:56:18) [Материал]
Я тоже грав на такому полі в Дібринові, і в себе в Пукові приймали Підвииня. Так ти маєш рацію що на таких полях зажорстко грати, але таке буває рідко, за сезон три, чотири тижні поле може бути в такому стані. Такі матчі так як ти кажеш треба переносити, але їх можна зіграти посеред тижня. А якшо буде по вісім команд то виходить за сезон 14 турів, а це три місяці. Значить виходить так якшо ми почнем грати хай буде аж в травні, то в кінці липня ми вже закінчимо чемпіонат. Ти таке вважаєш нормальним явищем???

86 Pato   (14.03.2011 19:23:04) [Материал]
upiter05,а ти ось кажеш грати перенесені матчі посеред тижня, а ти не подумав шо не всі можуть грати посеред тижня,може люди мають роботу і їм нема часу грати посеред тижня!!!!
якшо почати в травні то ікраз наромально, бо ше буде перерва між 1 і 2 колом десь 1=2 тижня і тоід чемпіонат закінчиться в серпні,а ввересні буде пулька!!!
а якшо ще добре подумати, то в пуківські зоні буде 10 команд, а це 18 ігор,які закінчуться десь вкінці серпня початок вересня!!!

87 upiter05   (14.03.2011 19:29:04) [Материал]
А навіщо робити перерву між першим та другим колами???, я думаю без неї було б краще.

88 Pato   (14.03.2011 19:31:24) [Материал]
бо є змога трохи відпочити і якщо буде 8 команд в групі, то перерву треба конче робити!!!!
і на скільки я памятаю, то паро років тому перерва завжди була тиждень або два!!!!!!

89 upiter05   (14.03.2011 19:34:55) [Материал]
Ну тут я з тобою не згіден, від чого відпочивати???, ти що важко на полі працюєш???, чи що, і вересень треба цілий грати, тому що у вересні завжди гарна погода.

90 Polyoviy(Zhovchiv)   (14.03.2011 19:37:02) [Материал]
угу краще лишити все так я було і непотрібно ніяких змін 2 ліги 1 Супер-Ліга. 2. Розбити на А і Б і все а то 3 ліги =(( по 7, 8 команд в 3 лізі погано так

91 Pato   (14.03.2011 19:39:28) [Материал]
від того судівства і тої ігри в таку жару)))
не все може бути гарна погода у вересні!!!!!
ти ось каже шо так як федерація пропонує, то так тіпа добре, то тоді виходе, шо ти будеш грати 14 ігор, так як в ту групу попаде 8 команд,а ось те шо Романіто пропонує це є наромально, бо тоді ти зіграєш 18 ігор!!!!!! і є ще змога провести якись кубок осені чи тіпа того))

92 Polyoviy(Zhovchiv)   (14.03.2011 19:41:32) [Материал]
так романіто дав класний варіант за яким можна грати =)

93 upiter05   (14.03.2011 19:45:30) [Материал]
Кубок осені це знов додаткові витрати. А чи не краще в цей момент чемпіонат грати і не думати що він скоро закнчиться а я хотів би ще пограти. І тоді думати де взяти ще гроші шоб заявитись на кубок осені.

94 Pato   (14.03.2011 19:46:35) [Материал]
незнаю, 23 березня можливо все вирішиться і стане на свої місця!!!!!

95 Polyoviy(Zhovchiv)   (14.03.2011 19:48:17) [Материал]
все вирішиться 23 березня немає чого гадати на перед =) smile

96 upiter05   (14.03.2011 20:19:47) [Материал]
Та все правильно ви кажете, ми нічого тут не вирішуємо, просто ділимось думками.

97 НазарКо   (14.03.2011 20:26:11) [Материал]
Ну так я думаю, шо всьо так швидко не закінчиться, якшо 18 ігор, + кубок, це ше десь +5, можна зробити 1 тиждень перерви, бо може шо в якісь з груп буде більше команд, і шоб одночасно закінчити)))

А ше якшо при поганій погоді, тур не відбудеться, то можна буде потім його нормально зіграти + пулька і все буде норм)


99 dan   (17.03.2011 12:42:36) [Материал]
перерва взялася тому, що колись літом були жнива і футбольори, транспорт, глядачі були там задіяні (і в неділю). На профі лігах перерва для зборів, підготовки, заявки...В нас (крім до-, перезаявок) нічого немає. Сенс в перерві може бути хіба через спеку чи підтоплення стадіонів.

74 Романіто   (14.03.2011 16:43:19) [Материал]
73 upiter05 http://vkontakte.ru/video?s....9073499 схто сказав що це міні ліги і що закінчуєм грати скоро , а ти от в таку погоду грай ))) при такому розкладі команд навіть нема де зіграти перенесені матчі , а ти думав про погоду , я негорю бажанням щоб мене потім проклинали батьки дітей які грають в таку погоду футбол по таких полях і в літі,я дав пропозицію якаб помогла командам з економити кошти це нар а по друге нема питаня граєм так як є але тоді без внеску за ті гроші буде 2 мяча для команди

73 upiter05   (14.03.2011 12:05:38) [Материал]
Як на мій погляд то я б казав все залишати так як є. Шо то за такі міні ліги по сім, вісім команд, навіщо тоді взагалі заявлятись щоб два місяці пограти і не дочикавшись осені, коли на дворі ще тепло можна ще грати і грати, закінчувати чемпіонат. Про який розвиток футболу можна тоді буде говорити, це буде просто деградація рогатинського футболу. Таке вже було при Павліві і до чого воно приводило, що чемпіонат закінчували по чотири, пять команд в зоні. Хай краще буде так як є в другі лізі дві зони по 14-16 команд, щоб почали грати на початку квітня і до кінця жовтня.

72 Зізу   (14.03.2011 11:58:16) [Материал]
Про які три ліги можна говорити, наша федерація не може нормально дві потягнути. Я одне не розумію куди діваються гроші, які здаються за заявку, я розумію, що в нас погані дороги і голова федерації хоче вертольота, але треба мати совість. Треба міняти не тільки регламент і ліги, а самим щось краще створювати для того щоб футбол розвивався.

60 otp   (13.03.2011 22:31:54) [Материал]
avtorutet,
тобі не подобається судді,чи тобі не подобається команда Потік???

63 dan   (13.03.2011 22:51:42) [Материал]
а що там на Потоці, хто на брамку стане, і взагалі..?

49 Романіто   (13.03.2011 20:30:06) [Материал]
Pato не смішно просто ще як туди прийдеться їхати то це торба просто smile

50 Pato   (13.03.2011 20:31:18) [Материал]
biggrin

46 Романіто   (13.03.2011 20:21:46) [Материал]
39 Pato (Сьогодні 20:07:02)
кароче кажучи 23 березня все вирішиться!!!!
що вирішеться? поставлять перед фактом і скажуть три ліги!!!!! тут треба вирішити самим а на федерацію прийти вже з пропозиціями ну якщо всі за три ліги нема питань, питання знято

48 Pato   (13.03.2011 20:23:53) [Материал]
я думаю шо всі погодяться на ту пропозицію шо ти назвав, бо так саме краще буде!!!!!
і то треба йти всім 23 березня і казати федерації, шо ось так і так ми хочемо, бо так саме краще і економніше!!!

45 Романіто   (13.03.2011 20:16:48) [Материал]
biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin

47 Pato   (13.03.2011 20:21:49) [Материал]
серйоз я говорив з тіпом, т овін казав шо певно бдуе команда в Яглуші)))
і чо так смішно???
і ти ше забув Бабухів))

55 НазарКо   (13.03.2011 20:41:55) [Материал]
бабухів казали шо не будуть заявлятись(

56 Pato   (13.03.2011 20:59:08) [Материал]
ага, вже знаю, шено питав чи будуть, то кажуть шо точно їх не буде!!!

61 dan   (13.03.2011 22:48:47) [Материал]
а люди куди подінуться?

62 НазарКо   (13.03.2011 22:51:18) [Материал]
по різних командах) Якшо захочуть)

64 dan   (13.03.2011 23:09:53) [Материал]
кого с питав?

65 НазарКо   (14.03.2011 00:11:08) [Материал]
Гриціва.

66 Pato   (14.03.2011 08:35:24) [Материал]
Тараса Грицєва!!!!!
знаєш такого???

67 НазарКо   (14.03.2011 10:36:22) [Материал]
Знаю часто буваю в Бабухові=)

69 Pato   (14.03.2011 11:17:51) [Материал]
Та я не до тебе!

78 НазарКо   (14.03.2011 17:09:55) [Материал]
ааааа

44 Романіто   (13.03.2011 20:16:38) [Материал]
Pato яглуш там де дички то то саме що їхати в любшу давайте ще в малинівці команду зробим і будем туди їхати під тернопільську область з під лбвівської))))))))якщо неїдеш 100 грн. штраф федерації і питання знято)))) може цього року підняють до 150 грн.інфляція якби не було тай реформи тігіпкові впроваджують

42 Романіто   (13.03.2011 20:10:49) [Материал]
три зони нормальний варіант принаймні краще ніж три ліги

59 SEIKO   (13.03.2011 22:29:53) [Материал]
дійсно-це найкращий варіант.А дозаявлятись команди будуть-це супер(більше ігор та інтриги),просто будуть додавтись до своєї регіональної зони!!!

41 Романіто   (13.03.2011 20:08:53) [Материал]
самий кращий варіант три зони зробити букачівецьку , долинянську і пуківську
Букачівецька
1. Вишнів,
2.Журів.
3 Воскресінці
4.Григорів
5.Чагрів
6.Загіря
8.Колоколин
7.Конюшки (думаю ближче поїхати в вишнів ніж в
діброву)

Долинянська
1. Долиняни -2
2.Помонята
3.Фрага
4.Приозерне
5.Любша
6.Заланів
7.Руда
8.Липівка
9. бенькіці

Пуківська
1.Пуків 2
2.Чесники
3.Жовчів
4.Підвиння
5.Добринів
6. Діброва
7. Залужжя
8.Вербилівці
Нормальний на маю думку варіант в географічному плані незнаю пишіть свої думки.


43 Pato   (13.03.2011 20:13:54) [Материал]
о це був би оптимальний варіант!!!!!
ше Сарники забули, вони цього року тоже думають заявитися!!!

68 НазарКо   (14.03.2011 10:48:21) [Материал]
Прикол в тому, шо ти сортуєш команди по географічному розсташуванні, а я думаю шо все ж таки потрібно було б по силі.... впринципі цього року було б прикольно зробити так як ти кажеш, але попередити шо на наступний рік буде 3 ліга і якісь там команди вилетять...

70 Pato   (14.03.2011 11:19:52) [Материал]
Романіто наромальну тему пропонує і полюбому якшо схочеться робити 3 ліги то треба попереджати, шо на наступний рік буде 3 ліги, а не так як вони замутили!!!!!

38 Романіто   (13.03.2011 20:05:57) [Материал]
37 Pato чагрів журів вишнів нема проблем просто їхати командам букачівецької зони у фрагу любшу долиняни помонята - ще куда нейшло це так само як їм тим командам їхати у вишнів чи колоколи, в них теж нема дуже великого бажання так далеко їхати, всі команди в нищій лізі я прекрасно знаю яке мають фінансове становище і розкидатися грошима наліво направо ніто нехоче, я зубув ще беньківці тоже є куда їхати, і команда теж з проблемами фінансовими

39 Pato   (13.03.2011 20:07:02) [Материал]
кароче кажучи 23 березня все вирішиться!!!!

40 Pato   (13.03.2011 20:08:09) [Материал]
а до Яглуша вам далеко їхати, бо я чув шо вони може будуть заявлятися!!!!)

53 НазарКо   (13.03.2011 20:39:26) [Материал]
Я.. хто??7 в нас таке село є???

Мда мало я знаю про наш район((( cry


54 Pato   (13.03.2011 20:40:23) [Материал]
є Назарку є)))

36 Романіто   (13.03.2011 19:59:34) [Материал]
25 Polyoviy(Zhovchiv) (Сьогодні 16:55:33)
можна так зробити
Пуківська зона
1. Пуків-2
2. Жовчів
3. Чесники
4. Підвиння
5. Добринів
6. Діброва
7. Залужжя
8. Вербилівці
9. Конюшки
можна і так думаю жовчіву краще і ближче їхати а головне економніше в конюшки ніж перти в заланів чи липівку......Правда незнаю фінанчових можливостей каманди жовчів якщо можете їхати і в у вишнів то я заздрю вашим фінансовим можливостя))))

57 Polyoviy(Zhovchiv)   (13.03.2011 21:04:59) [Материал]
та нічого поки некажу все будемо знати 23 березня =) скільки ліг буде як команди будуть розташовапні по групах в географічному положенні =)

+1   Спам
35 Романіто   (13.03.2011 19:52:07) [Материал]
Pato час покаже ну як скажуть їхати в діброву чи любшу опять то нахрена такий футбол щоб їхати з одного кінця району в другий краще 100 грн. заплатити штрафу ніж 300грн. стратини на транспорт. Порахуйте мінімум треба 5 машин по 50 грн. заправити і маєш тобі 250 грн. та я так порахував по мінімуму, скаже багато команд дотянуть до кінця сезону, я розумію що 100грн. штраф іде федерації )))) це + їм но не команді і тим людям які утримують команду

37 Pato   (13.03.2011 20:00:27) [Материал]
ну да ти правий але якшо зроблять нищу лігу, то там буде 2 групи і вам не треба буде їхати до жовчова чи ше кудась, оптимальний варіан для вас буде так як ти написав,а якшо так федерація несхоче, то доведеться їхати до долинян, чагрів,приозерне, любша, вишнів,журів, і ше хто ся там заяве!!!

52 НазарКо   (13.03.2011 20:36:04) [Материал]
Як нам добре є два буса загрузили по 10 чоловік, ше дві легкові і супер і гравці і пару вболівальників))

33 Романіто   (13.03.2011 19:42:08) [Материал]
Pato що до григорва є бажання будуть грати футбол для людей і для свого задоволення треба робити шкода що федерація того нерозуміє і з команд які стягають кінці з кінцями ледве щей внески беруть по 500-700грн. я так розумію за карточки і протоколи)))))

34 Pato   (13.03.2011 19:46:10) [Материал]
Романе, будуть грати ті шо того року грали чи когось нового берете7???

51 НазарКо   (13.03.2011 20:34:42) [Материал]
та блін протоколи(((
Хай дадуть мені один я їм наксерю блін. протоколи та вони давали ж шоб команди собі ксерели(. Карточки по 700 гривень ппц. angry

32 Романіто   (13.03.2011 19:38:18) [Материал]
НазарКо так я це зробил для другої так званої ліги, незнаю як вона там зараз називатиметься)))але ділити нижчих на ще нижчі то помилка, я сумніваюсь що колоколин захоче їхати аж в добринів чи в липівку це є куда їхати доречі я там забув вписати колоколи в букачівецьку зону

30 Романіто   (13.03.2011 19:35:17) [Материал]
Pato я написав оптимальний варіант команд дозяявляться ще нема питань ще краще

31 Pato   (13.03.2011 19:38:14) [Материал]
як скажеш Романе))
шо григорів цього року знов заявляється????

27 panchik   (13.03.2011 17:17:18) [Материал]
кажуть що рогатин в понеділок збираєтся і починають треніруватися))

28 dan   (13.03.2011 17:32:20) [Материал]
а хто тренуватиме, кого і задля яких цілей?

24 Романіто   (13.03.2011 16:41:40) [Материал]
Нормально їм добирати а вам команда конюшок взагалі нормально о чагрова близько чернів теж а їхати вам в жовчів діброву чи навіть добринів дальше однозначно незнаю мені здається оптимальний варіант. Давайте подумаєм є час до федерація можем порадитись і щось їм запропонувати, ато за невиїзд платити 100 грн. краще ніж їхати в любшу де треба стритити 250грн на бензин, тому федерація має йти нам на поступки і робити так аби всім командам було зручно!Давайте їдеї, обговорим і порадимся.Я ненавязую свою їдею просто вона економніша для команд і ефективніша менше команд в групах спокійно можна закінчити чимпіонат і вчасно

26 НазарКо   (13.03.2011 17:16:46) [Материал]
ну але потрібно шо б всі ці команди позаявлялись.. і я так поняв ти склав цю систему для 2-о лігового протистояння нашого району . так?

29 Pato   (13.03.2011 18:15:47) [Материал]
Романіто,а чо така впевненість шо буде всюда по 8 команд??? цього року може бути й більше команд!!!!

23 dan   (13.03.2011 16:37:19) [Материал]
Пора би і Рогатину йкись товарняк зганяти...якщо плітки про область мають хоч дещицю грунту під собою????

20 Романіто   (13.03.2011 15:25:51) [Материал]
самий кращий варіант три зони зробити букачівецьку , долинянську і пуківську
Букачівецька
1. Вишнів,
2.Журів.
3 Воскресінці
4.Григорів
5.Чагрів
6.Загіря
8.Колоколин
7.Конюшки (думаю ближче поїхати в вишнів ніж в
діброву)

Долинянська
1. Долиняни -2
2.Помонята
3.Фрага
4.Приозерне
5.Любша
6.Заланів
7.Руда
8.Липівка

Пуківська
1.Пуків 2
2.Чесники
3.Жовчів
4.Підвиння
5.Добринів
6. Діброва
7. Залужжя
8.Вербилівці
Нормальний на маю думку варіант в географічному плані незнаю пишіть свої думки.


22 НазарКо   (13.03.2011 16:03:56) [Материал]
Ну не знаю я якось не дуже сильний в географії нашого району(((
А хіба Добринів і Діброва так близько, ми в Діброву їхали і їхали тудою через Бурштин(

25 Polyoviy(Zhovchiv)   (13.03.2011 16:55:33) [Материал]
можна так зробити
Пуківська зона
1. Пуків-2
2. Жовчів
3. Чесники
4. Підвиння
5. Добринів
6. Діброва
7. Залужжя
8. Вербилівці
9. Конюшки

+1   Спам
71 Зізу   (14.03.2011 11:24:31) [Материал]
Сарники додайте

82 Polyoviy(Zhovchiv)   (14.03.2011 17:43:01) [Материал]
можна так зробити
Пуківська зона
1. Пуків-2
2. Жовчів
3. Чесники
4. Підвиння
5. Добринів
6. Діброва
7. Залужжя
8. Вербилівці
9. Конюшки
10.Сарники
smile

83 Pato   (14.03.2011 17:51:17) [Материал]
так не погано би було)))

+1   Спам
84 Polyoviy(Zhovchiv)   (14.03.2011 17:56:10) [Материал]
це найкращий варіант на нашу зону =) smile

19 Романіто   (13.03.2011 15:10:41) [Материал]
3 ліги це цікаво але мало ймовірно що це щось покращить оскільки мені здається що так мало уваги було прикуто до команд які грали в другій лізі з боку федерації, а як буде ще нижча то взагалі на мою думку буде бардак повний , стартує в групі 8 команд а до фінішу лишиться 4, хіба це нормально, а зараз бабахнуть ще їм внесок платити 500 - 700 грн. незнаю за що і для чого за карточки чи що?неподобається мені це все якщо брати групу Б ТО ТАМ БУДУТЬ ТАКІ КОМАНДИ 1.Помонята, 2.Фрага. 3.Чагрів. 4.Долиняни -2, 5.Приозерне, 6.Любша, 7.Григорів, 8.Вишнів, 9.Журів. Враховуючи географічне положення нехотілосяб їхати в Приозерне Долиняни Любшу Фрагу, думаю як їм так і тим командав що в букачівецькій зоні задалеко неговорю вже про вишнів.Тому відкинем цих три команди лишиться 6 хіба в три кола грати))))

16 НазарКо   (13.03.2011 13:01:09) [Материал]
Ми можливо візьмемо собі когось ,якшо вони не будуть заявлятись.)))

18 dan   (13.03.2011 14:48:30) [Материал]
а що вних там криза?

21 НазарКо   (13.03.2011 16:00:44) [Материал]
той хто займався командою, забив болт тим займатись.))))
Казали шо хтось там новий взявся але не знаю(

58 SEIKO   (13.03.2011 22:09:06) [Материал]
це про яку команду йде мова?

+1   Спам
14 avtorutet   (13.03.2011 12:20:29) [Материал]
Внесок 2000грн.-забагато!!!

Якщо на суддів потрібно більше- то нехай відповідно судять, а то деякі навіть не знають як Флажок в руках тримати, ходять як (слимаки) по полю- "нічого не знаю нічого не бачив" - їдять соняшник, говорять по мобільному- за такі вчинки під час судівства - треба наказувати а не збілшувати внесок!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Хай зберуть суддів і розкажуть як потрібно поводитись під час матчу. Розкажуть як судити!
А то потім знов появляться такі судді як -ПОТІЦЬКА БРИГАДА АРБІТРІВ!!!!!!!!!!!!!!!!!! happy happy happy


7 Polyoviy(Zhovchiv)   (13.03.2011 09:45:59) [Материал]
хто ще як думає про створенню 3 ліг ???

6 Polyoviy(Zhovchiv)   (13.03.2011 09:44:05) [Материал]
ця новина з 3 лігами =( мені наприклад не подобається =( 1. командам буде далеко їхати наприклад Жовчів-Помонята чи Добринів Пуків-2 нам дуже далеко до Помонят=) та в принципі все вирішиться 23 березня. Але я думаю що не потрібно створювати 3 ліги =) наша команда Жовчів заявляється 100%

8 НазарКо   (13.03.2011 10:20:17) [Материал]
Ну взагаліто в 3 лізі має бути 2 групи, так як було в 2 лізі того сезону)
І там будутьсортувати по географічнихї показниках.)))
Тобто 2 команди які знаходяться дуже далеко будуть знаходитись в різних групах)

10 Polyoviy(Zhovchiv)   (13.03.2011 11:07:32) [Материал]
о це вже буде добре =)

11 НазарКо   (13.03.2011 11:23:51) [Материал]
ага)

13 dan   (13.03.2011 11:49:53) [Материал]
У вашому випадку прийдеться приймати будь-які рішення. Після Вербиловець можемо з вами зіграти, тобто Жовчів-Путятинці.

17 Polyoviy(Zhovchiv)   (13.03.2011 13:14:47) [Материал]
можна головне аби була нормальна погода =) я думаю десь можна або 20 або 27 березня =) якщо погода завадить то десь в квітні =) просто ми ще з Чесниками і Пуковом маємо грати товариські =)

5 Pato   (13.03.2011 09:08:53) [Материал]
а який внесок в нищій лізі і коли буде знову засідання федерації ????

3 НазарКо   (13.03.2011 01:37:14) [Материал]
НУ мені взагаліто тоже ніби подобається, але треба було попереджати.(

4 Andriy   (13.03.2011 01:41:29) [Материал]
ше би тобі не подобалося, може хоч тепер Конюшки пару раз виграють)))

9 НазарКо   (13.03.2011 10:21:04) [Материал]
Чуєш Андрій давай н6е ляля((((
Ми того року не сі ігри програли, і грали більш менш норм, але не стабільно(

1 НазарКо   (13.03.2011 01:20:43) [Материал]
О dan молодець ми вот якраз думали як би то оживити сайт, ше Andriy кине якісь ідеї і будем рухатись..))

І взагалі народ, кому як цяновина з можливими 3 лігами, а не з 2???
По таких новинах то я чув Шо не будуть заявлятись Бабухів, моживо Обельниця
А заявлятись нова, то Жовчів... ше шось є?


2 Andriy   (13.03.2011 01:32:18) [Материал]
думаю, що ідея з трьома лігами то що тре, бо більш менш вирівняється рівень суперників. По-перше відверто слабшим командам стане цікавіше грати. А найголовніше - отримаємо досить рівну за силою суперників другу лігу, що обіцяє дуже цікаву боротьбу.

12 dan   (13.03.2011 11:45:26) [Материал]
Назарку, а в Обелничах не тому (в тому числі) не буде команди, що хлопці з Конюшок повертаються додому?

15 НазарКо   (13.03.2011 12:59:31) [Материал]
Та ні... Там з Конюшок грало тільки двоє, і то не дуже довго)))
ну ше один, з Обелнич грав за нас, але також тільки в літі .)

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Чемпіонат Івано-Франківського району
Сезон 2020/21 рр. 
Перша ліга. Група "А"
КомандаІВНПМ'ячіО
1ФК "Путятинці"118
2133-1426
2"Буревісник" Загір'я-Княгиничі1173
128-1624
3"Ураган" Добринів11623
25-1420
4Верхня Липиця1154220-1019
5Липівка
11515
24-2216
6"Торфовик" Долиняни
115
1
5
27-2716
7Черче
114
3
4
23-2515
8Підвиння11
4
1619-2513
9Лучинці
1131714-1610
10"Метал" Пуків112
4517-2810
11Конюшки1122
716-288
12Руда1114
612-337
Друга ліга. Група "А"

КомандаІВНПМ'ячіО
1Бабухів10
8
1148-1525
2Кліщівна10
7
2134-1223
3Нижня липиця10
7
2132-1023
4Жовчів10
54114-1019
5Підкамінь1052328-1717
6Букачівці10
415
21-2313
7Заланів10
334
11-1812
8Воскресинці
1030723-279
9Фрага
10
3
0723-299
10"Сокіл" Помонята10
118
14-224
11СК "Сокіл" Путятинці91084-693

Ветерани. Чемпіонат області 2021 р.
КомандаІВНПМ'ячіО
1"Легіон" Майдан860223-1218
2Збірна м. Долини840415-1612
3ФК "Калуш"84049-1112
4МФК "Богородчани"830520-169
5"Опілля" Рогатин83056-189

Made by НазарКо(Назар Коншин) Style by barbarysko (Andriy Hrytsiv) 27/10/09