Сьогодні, 23 січня 2013 р., на засіданні СТК, було надано інформацію на рахунок чемпіонату району з футзалу.
Склад супер-ліги(внесок 1100 грн.):
Потік*
Голд Дроп(Кліщівна)
Банк "Фінанси і Кредит"
Васючин
Бабухів
Н.Липиця
Укрлісекспорт(Вербилівці)
В.Липиця
Добринів
Банк "Фінанси і Кредит"-2
* - Команда Потік буде брати участь у супер-лізі, оскільки команда "Міліція", яка попала в минулому році в десятку, від участі відмовилась.
По завершенню чемпіонату, лігу покидають 2 команди.
Склад нижчої-ліги(внесок 1000 грн.):
Група А
Залужжя
Сарники
Юнашків
Букачівці
ДЮСШ-2
Помонята
Долиняни
Путятинці
ДЮСШ
Група Б
Підкамінь
Світанок
Черче
Підгороддя
Лучинці
Васючин-2
Липівка
Конюшки
Обельниця
По закінченню першого кола, буде проведена "пулька", в якій будуть брати участь по 3 команди з Групи А та Групи Б. Результати групової стадії переносяться в "пульку". Після матчів між собою буде визначено 4 команди, які на наступний сезон, поповнять склад супер-ліги
Тур 1.
Супер-ліга 26.01.13(Субота)
14:00 - Потік - Банк "ФіК"-2
14:30 - Голд Дроп - Добринів
15:00- Банк "ФіК" - В.Липиця
15:30- Васючин - Укрлісекспорт
16:00- Бабухів - Н.Липиця
Нижча ліга(Група А) 26.01.13(Субота)
16:30- Сарники - ДЮСШ
17:00- Юнашків - Путятинці
17:30- Букачівці - Долиняни
18:00- ДЮСШ-2 - Помонята
Нижча ліга(Група Б) 27.01.13(Неділя)
09:00- Світанок - Обельниця
09:30- Черче - Конюшки
10:00- Підгороддя - Липівка
10:30- Лучинці - Васючин-2
Правила:
З цього року в правила буде введено пункт, який обмежує можливості воротарів.
Ця вся полеміка на рахунок коштів виникла тому, що немає чіткого кошторису змагань, все на словах та домислах. При любих турнірах організатор, в нашому випадку федерація, повинна підготувати для учасників турніру всього два документи РЕГЛАМЕНТ та КОШТОРИС змагань. Де чітко було б прописані правила та використання зібраних коштів. Ці документи можна викласти на сайті і знати всі запитання.
На одну команду у суперлізі вийде по 450 грн за оренду спортзалу,на суддівство по-200 грн з команди,ну і в призовий фонд з кожної команди по 350 -то мої такі розрахункиТого призовий фонд має бути не менше 3500.Ну на суддівство чуть певно забагато по 200 грн.Ну і по 100 грн на медалі.На мою думку все нормально)))))))))))))))
1.Дозаявка можлива лише після 1-го туру,бо можуть одні люди бути заявлені за кілька команд.Це для того щоб їх замінити іншими 2.Воротарям можна тримати мяч скільки хочеш,а не 4 секунди.На це обмежень немає.Назарко як тьи слухав))))))
Andriy, дійсно "SORRY", помилився!!!! Переписую інакше. 240 ігор це 120 поєдинків по 30 хв. між командами. тобто 60 годин оренди залу * 150 грн. = 9 000 грн. 29 000 грн. (внески всіх команд) - 9 000 грн. = 20 000 грн. ( КУДА ???????????) Отака арифметика. Ще раз вибачте за попередні розрахунки.
НазарКо до тебе ніяких претензій немає, просто я думав ти був на СТК, додав новину тому маєш інформацію. Тим більше вже заявлено, що з команди по 1000 грн. за участь. Якщо хтось з федерації має можливість то нехай закине цей кошторис на сайт. На мою думку це цікавить не тільки мене, а на сам перед тих хто платитиме?
Кожен може цю інформацію я думаю попросити в федерації.. Або взагалі збратись громадою і вирішити це питання. Я таких підрахунків не робив, тому на СТК це питання не піднімав(
[b]НазарКо[/b], можеш попросити кого-небудь з федерації, щоб дав інформацію по бюджету турніру. Але як би там не було цікаво, чому представники команд погодилися на запропоновану федерацією схему проведення турніру, адже за нею буде проведено 240 матчів (90 матчів С/Л, 72+72=144 матчі Н/Л та 6 матчів "пульки"). По груповому було б трохи менше матчів і меншим був би внесок або більшим призовий фонд. Ще одне цікаво, за 9 ігор у В/Л команда платить 1000 грн. це виходить 111 грн. за 30 хв. тобто 222 грн. за год. так чи ні ??? Тоді як година оренди спотрзалу 150 грн. Або по іншому 90 ігор = 45 год. * 150 грн. оренда= 6750 грн. / 10 команд = 675 грн з команди. Куди підуть 1100-675=425грн.*10команд = 4250 грн.?? У Н/Л цікавіше. 1000 грн. / 8 ігор = 125 грн.за 30 хв. або 250 грн за год.??? Або 72 гри = 36 год. * 150 грн. = 5 400 грн. / 9 = 600 грн. з учасника 1000 - 600 = 400 грн.* 9 = 3 600 грн. з однієї групи * 2 =7 200 грн. Виходить що 4 250 грн. + 7 200 грн. = 11 450 грн.в цю суму входить оплата суддям, ігри "пульки" та призовий фонд. Тому і виникає прохання до федерації щоб розписали бюджет турніру. Щоб командам було видно куди пішли їхні кошти та за які призи вони боротимуться. Наперед Дякую.
Оренда залу виходить 150 грн за годину... За 2 години оренди можна провести 3 гри. якщо так норм рахувати... Скільки судді будуть получати за матч, не відомо. Принаймні вони не казали а я не питався. Призові знаю будуть розприділятись: 50% - 1 місце 30% - 2 місце 20% - 3 місце Але скільки вийде призовий фонд, я не знаю. БО я був трішки зайнятий коли про це якраз говорили, можливо хтось інший і звернув увагу.
Ну я так шось думав, шо ми і ДЮСШ-2 будуть самі молоді команди... ІМХО Але я не знаю нічого про багато команд з нижчої ліги, тому це можуть бути лишень мої догадки. Але всеодно. Зато Верхній буде помагати такий грач як Кельбас)))