Гість
Реєстрація Вхід

Ваш акаунт знаходиться в групі: Гості
Меню сайту

 
Coral Club - Профілактика Вашого здоров'я
Відкрита група · 2 учасники
Приєднатися до групи
 
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наше опитування
Заявка команд через Єдину базу даних ФФУ?
Всього відповідей: 973


Головна » 2016 » Лютий » 24 » Підсумки дискусії по трьох актуальних питаннях.
21:09:40
Підсумки дискусії по трьох актуальних питаннях.

 З заду наперед.

1. По 2 лізі активність нульова. Вбачаю в цьому проблему, бо по ходу минулих чемпіонатів виникало безліч нарікань самих учасників найслабшої ліги, що треба щось робити, щось змінювати. Саме для цього вже вкотре пробую піднімати це питання але вкотре практично жодних пропозицій. Тому, якщо самі учасники ігнорують і проявляють пасивність в своїх же інтересах, то що можна вдіяти. Сподіваюсь, що того невеликого запасу часу до початку змагань буде достатньо щоб люди прокинулись і зацікавились своєю ж долею.

2. Розмір плати за людей, які будуть приїзджати з-за меж нашого району. Варіантів кілька - від пропозиції жодної плати до сум і 500, і 1000грн. Найбільш конструктивною вважаю пропозицію сплати командами за перших 3-х чужих гравців по 100грн. (символічно) і за кожного наступного по 500грн. Це був би своєрідний стимул економити гроші і не спокушатись на велику кількість приїзджих (зрозуміло, що це за умови, коли ми ВСІ РАЗОМ провівши грунтовні дебати відмінимо будь-які ліміти). Якщо ж ліміт збережеться, то за першого - 100грн,, другого - 300грн., третього - 500грн.

3. Найболючіше і найдискусійніше питання по проголосованому Конференцією ліміті (в 3 чоловіки) в Заявці на людей, які не мають ніякої прив"язки до Рогатинського району. По-перше проблема таки існує, бо навіть якщо не заявиться бодай 1 команда через введений ліміт, то потім в тому селі відродити футбол буде набагато важче... а ми ж за масовість, за популяризацію!? По-друге, дуже важливим аргументом на користь зняття ліміту є спрощення контролю за недопущенням фальсифікацій документів гравців в часі започаткування Єдиної Бази. Тобто, нам і так буде важко в перший рік її прийняття, а тут ще клопіт із доведенням хто де народився чи приписаний. Звичайно, аргумент про те, що майбутнє буде у того хто зробить ставку на виховання своїх гравців є сильним. Але хай то буде справа кожного конкретного села. Бо, впевнений, що якби стояв вибір в людей села бути команді хоч і з чужими замість того щоб команди не було взагалі, то вибір 99% був би на користь першого варіанту. Вихід - зустрічатись всім і говорити. Прийде менше ніж на Конференції голосувало - зрозуміло, що в силі те рішення. Прийде не менше людей - брати за остаточне рішення, яке буде проголосоване після конструктивної розмови. Треба лиш намагатись чути один одного.

Викладене - моя особиста думка, нікого до неї не силую.  

Категорія: Інтересне | Переглядів: 1435 | Додав: dan
Всього коментарів: 38
-1   Спам
38 Halushka-iv   (08.03.2016 11:50:29) [Материал]
це діалог вболівальників, де на футбольному полі одні легіонери. повір , не раз таке чув.

-1   Спам
37 Halushka-iv   (08.03.2016 11:38:11) [Материал]
цей набір не для середнього розуму.

-2   Спам
35 Halushka-iv   (06.03.2016 16:04:26) [Материал]
DAn! НЕ ПЕРЕКРУЧУЙ МОЮ ДУМКУ . Я НЕ ПРОТІВ ДІБРОВИ , УЇЗДУ ЧИ ГОНЧАРІВКИ. АЛЕ ФУТБОЛ В СВОЄМУ СЕЛІ ПОВИННІ ГРАТИ СВОЇ , А НЕ ЗАЛЬОТНІ.  ЧУЄШ- ЧУЄШ А ТОЙ ЗВІДКИ З БУРШТИНА ЧИ ЗІ ЛЬВОВА ? ТА ДЕ ВІН З ФРАНКІВСЬКА . О ФАЙНИЙ ФУТБОЛІСТ  ФАЙНИЙ. А ШО ТО ЗА ОДИН ТАКИЙ ПЯНИЙ НА ЛАВЦІ СИДИТЬ? ТА ТО НАШ ІВАН В ОСНОВУ НЕ ПОПАВ. ХЛОПЦІ ВИ ДАЛЕКІ ВІД ВАСИЛЯ ІВАНОВИЧА.

0  
36 dan   (07.03.2016 21:47:22) [Материал]
які саме претензії до мене? бо з набору слів тяжко щось второпати

34 Вова_BEST   (06.03.2016 10:14:48) [Материал]
andkyran на відміну від тебе я є патріотом свого села, організовую тут футбол і не бігаю за гроші так як ти де більше заплатять, хоч пропозиції є кожного року.

31 Halushka-iv   (04.03.2016 17:17:10) [Материал]
ТАК ЗА СЕЛО В ЛИПИЦЯ ІНОДІ ВИХОДЯТЬ 5,6 ШКОЛЯРІВ , А ВИЩЕ ЗГАДАНИЙ КОЛОКОЛИН , ЯКЩО НЕ БУДЕ ЛІМІТУ, ПІДТЯГНЕ ВСІХ ЛЕГІОНЕРІВ., ТАК ПІДТЯГНУТЬ ЛЕГІОНЕРІВ ГОНЧАРІВКА, УЇЗД, ДІБРОВА І Т.Д. В ЯКІЙ ЛІЗІ БУДЕ ГРАТИ В ЛИПИЦЯ? ВОНИ НЕ ВЗМОЗІ БУДУТЬ ТЯГАТИСЯ З ЛЕГІОНЕРАМИ І ЗУПИНЯТЬСЯ В2ЛІЗІ . А ТЕПЕР ПОЯСНІТЬ  ПРО ЯКУ МАСОВІСТЬ РОЗВИТКУ ФУТБОЛУ В СЕЛІ ЙДЕ МОВА  З БЕЗ ЛІМІТОМ. СВОЇ ХЛОПЦІ БУДУТЬ СИДІТИ В БАРАХ З ПИВОМ , А ЛЕГІОНЕРИ БУДУТЬ ЗАХИЩАТИ ЧЕСТЬ СЕЛА. Я ПРОПОНУЮ ДОЗВОЛИТИ МАЛИМ СЕЛАМ ОБ"ЄДНУВАТИСЬ В ДВА , ТРИ СЕЛА  І СТВОРЮВАТИ КОМАНДИ.

0  
32 dan   (04.03.2016 22:16:46) [Материал]
об"єднуватись селам ніхто не забороняв і не забороняє, думаю, саме за цим майбутнє, допоки кардинально не зміниться на краще економічна ситуація в державі... ми тільки на початку такого виду виживання.... а масовість - це і є поява футболу на Гончарівці, В"їзді чи Діброві

30 Вова_BEST   (04.03.2016 08:25:19) [Материал]
16 andkyran я не плачу а пишу правду, а хто є хто ми вам довели минулого року в очних поєдинках і ви  від нас мали ще вдома програти якби не судді і про це багато писали в районі нейтральні глядачі які були присутні на матчі і були шоковані упередженим суддівством на вашу користь.

33 andkyran   (05.03.2016 00:25:21) [Материал]
хто   ми є- довели в кінці чемпіонату, вийшовши у суперлігу. Про суддів-тобі писати байки.... Немає бажання спілкуватись з брехунами  і фантазерами..

+2   Спам
29 taraskelbas   (03.03.2016 23:54:37) [Материал]
Наш район не буде дозволяти грати за дві команди. Не залежно чи райони в ЄБ чи ні, ні Львівська область, ні Тернопільська. Це в регламенті можна прописати. Якщо ми ввійшли в ЄБ, то зобовязані відстоювати ці принципи

21 Roni   (03.03.2016 13:38:26) [Материал]
Хлопці які проти ліміту і в першу чергу Виконавчий комітет Ррфф. Ви так всі гарно пишете. Ситий голодного нерозуміє і т.п. Ви зробіть порядок, повідомте команди про заявки внески час проведення ігор і взагальгому чемпіонату, внески. І трохи думайте, бо ви вперті як вівці. В районі представники поділилтся на тих хто за те, щоб грали тільки своі, і га тих хто проти ліміту. Ви тільки чуєте тих кому тре збирати чужих пацанів ,і справа тут не в грощах кожен розпоряджається ними як хочу. Але ви недумаєте що команди які немають грощі і грають і іздять суто за своі гроші щоб також був футбол в селі, будуть в еерівних умовах. Тому ліміт 3 легіонере це і є золота середина для обох сторін.

-1  
24 dan   (03.03.2016 20:36:02) [Материал]
хочу щоб ти зрозумів, що ніхто не вибрав собі за опонента Верхню і Галушку зокрема... я питання ліміту загострюю свідомо, бо воно серед кількох найпроблемніших і визначальних щодо долі команд (навіть якщо тільки однієї, то вже варто спробувати її зберегти), бо саме в дискусії народиться істина... а середина - то якраз 5... це і міг би бути компроміс, чи не так?

27 Roni   (03.03.2016 23:08:46) [Материал]
я розумію. звичайно можна і 5 якщо це допоможе вирішити питання і зберегти команди, але ліміт необхіден і 5 це вже максимальна кількість

0  
25 Kelvin_Terry   (03.03.2016 20:50:19) [Материал]
рівні умови хочеш? Будь ласка. Село, яке має більше 100 дітей в школі, то не можна чужих взагалі. від 50 до 100 - три штуки чужих, менше 50 - безлім. І будуть рівні умови по твому. Але кількість то не завжди якість.
Що робити тим, які обєднались кілька підприємців і виділили кошти і хочуть зібрати нормальний стабільний склад? А в селі нема достатньо, щоб збирати нормальний склад і боротись.
Або є команда, де футболістів не багато, і коштів нема, але можна б було заявити різних не вибагливих чужих вільних футболістів, щоб були постійно. От як командам конкорувати з Рогатиином, Лучинцями, Липівкою, Конюшками - ці ж команди не гратимуть суто своїм селом, а збирають кращих. Христин нижче писав, що раз нема футболістів, то в другу лігу, то як? В кого мале село і не має можливості зібрати районних гравців, то допобачення? А в другій лізі знайдуться гравці?
Ситуації різні. Для того і пішли в ЄБ, що по-перше був порядок з гравцями, а по-друге, щоб команди могли вирішити свої кадрові проблеми, а не за допомогою підстав. А розвивати молодь треба в школі і привчати любов до футболу. І я думаю, що в кожному селі, скільки б чужих не було, якщо є толкові молоді, то їх не лишать поза командою

-1   Спам
26 rema   (03.03.2016 20:55:53) [Материал]
Наприклад Колоколин, у нас дітей менше 20-ти і цього літа школу закривають і молоді як такої дуже мало, але за рахунок підприємців, фермерів та не байдужих людей до футболу, які допомагають фінансово хочемо шоб у селі був футбол і було куда вийти у неділю, як показав минулий сезон то з лімітом у 3 легіонери не реально грати, бо немає кому. То скажи як ти такий розумний, як бути і шо робити???

-1   Спам
28 Roni   (03.03.2016 23:20:32) [Материал]
такі команди я розумію, і розумію що  перед федерацією серйозне питання бо потом можуть говорити майже всі шо через них купа команд пропало і т.п., Колоколин зрозуміло мале село а футболу хочеться а там писалося наприклад за букачівці це вже смішно найбільше соло і школа а команди може небути (це тому шо вони хочуть забагато). можнна зробити там наприклад вже 5 легіонерів але ліміт необхідний, а з часом коли всі сусідні області і райони будуть в єб можна ввесте і взагалі буз ліміту

-2   Спам
19 Бакс   (02.03.2016 15:58:11) [Материал]
Я підтримую Козари....Єдина база  є....людина може грати тільки за одну команду.....їм простіше привозити л Львівської області(хтось з Бережан, хтось з Стрия, хтось Бібрки)...

-1   Спам
18 Бакс   (02.03.2016 15:31:00) [Материал]
Тарас , три безплатно(легіонери)... а далі по тарифу як федерація встановить.....І неробіться великими людьми.....розвалити можна все, але як  з нуля будувати.....Трач Василь Іванович дуже багато зробив для рогатинського футболу....і ви все прекрасно розумієте...тільки коли була Ліга чемпіонів І Черче, Верхня Липиця їхали трохи за рахунок когось...А тут деякі "дєятелі" зробили себе суперекспертами в футболі!!!!!!!!!!!!! Ми всі хочемо помагати новому кирівництву. але деякі люди  там далекі..................................................

-2   Спам
17 Бакс   (02.03.2016 15:20:00) [Материал]
Тарас ми хочемо знайти компроміс, і порозумітися з реаліям інших команд........ну не всі можуть зараз найти 11 (хоча б ) гравців.....тому трійка.. мусить бути....І  ми маємо розвивати футбол ....

15 Вова_BEST   (01.03.2016 22:39:00) [Материал]
Я як багаторічний представник і капітан команди "Дністер" с. Козарі яка своїми силами і важкими зусиллями організовує і розвиває футбол в селі, фактично без підтримки влади і бізнесу, яка завжди залучає до футболу тільки рогатинців і односельчан без амбіцій і з розумінням ситуації в якій опинилися інші команди, від імені всієї команди і футбольної громадськості села офіційно заявляю нашу позицію: ліміт не вихідців з району не більше 3; скасувати плату за перших 3-ох  не вихідців з району, бо для нас 100 грн. це гроші, це один виїзд або скошене поле. І взагалі я думаю, що це питання вже було вирішене на конференції на якій був кворум, і на якій понад двократною більшістю було проголосовано за ліміт   не вихідців з району не більше 3, тому не будемо видумувати ровер який давно до нас придумали. Працюймо на своїй, Богом даній землі, і розвиваймо своє у своєму домі зі своїми людьми, бо це є було і буде наше! Гроші річ набута і проходяща, а футбол вічний який більше залежить від бажання людей робити, а ніж від грошей.

+1   Спам
14 Вова_BEST   (01.03.2016 22:16:12) [Материал]
2 Khrystyna ти забула згадати про Козарі яка нижче середини ніколи не опускалася, а з супер-ліги ми вилетіли тільки тому, що суддям не вигідно було їхати так далеко і вони нас бортанули. А ми завжди розвивали і розвиваємо футбол в районі і в селі своїми силами, шляхом залучення своїх молодих пацанів, а не легіонерів. І цього року ми мали бути в супер-лізі, якби не грошовиті Конюшки, Кліщівна і Загір'я зі своїми рибними ставами.

16 andkyran   (02.03.2016 07:27:57) [Материал]
Загіря грошовите-я б не сказав...За них грало троє людей чужих і то з нашого району. а за вас приїздили легіонери із Стрия чи звідки там....Того не плач...

+2  
20 НазарКо   (03.03.2016 11:33:29) [Материал]
я не розумію чого ви причепились до грошовитих?
Ну в когось  є можливість своїми грати і мати нормальну команду, а комусь для досягнення якихось цілей, потрібно брати гравців з району чи з області.

22 Roni   (03.03.2016 16:19:04) [Материал]
Назарку а ти не думав що є команди щоб для досягнення якихось результатів і для того щоб зберегти футбол в селі, потрібно щоб всі команди наша федерація поставила в однакові умови ну хоч в менш більш.

0  
23 dan   (03.03.2016 20:24:53) [Материал]
проблема в тому, що поняття "однакових умов" у кожного своє

0  
13 dan   (01.03.2016 21:16:59) [Материал]
сьогодні говорив з більшістю команд, які мали б грати в 2 лізі... реалії (в першу чергу загальнодержавні) сумні але один висновок очевидний таки напрошується - будуть нейтральні судді - буде більше команд, додаткову тисячу на збільшення внеску знайдуть

11 Бакс   (01.03.2016 14:50:42) [Материал]
Я пропоную 3 легіонерів можна заявляти без оплати( в кожному селі незавжди можна найти 11 гравців. хоча б для кількості)....А вже далі наприклад за четвертого 200 грвень, п"ятого-400...і так далі.... ну звісно суми я пишу поки що умовні....тоді якось найдемо між всіма порозуміння....

0  
12 dan   (01.03.2016 19:27:17) [Материал]
ти спочатку пишеш, що тільки 3, а тепер можна і більше???

0  
10 dan   (01.03.2016 14:05:39) [Материал]
який був внесок в 2 лізі в минулому році?

-1   Спам
8 Бакс   (01.03.2016 11:05:24) [Материал]
Дозволити треба не більше 3 легіонерів...але безплатно....люди так на заявку ледве назбирають...тим більше вони і так ніде вже грати неможуть...тому гроші нехай команди наприклад тримають на покращення стану полів....а ще будуть проблеми з суддями.....

9 Oleg(Pomonjata)   (01.03.2016 13:45:32) [Материал]
а де взяти гравців? чи ви хочете вдвійчі зменшити кількість учасників? а до цього йде!

7 Бакс   (01.03.2016 10:51:47) [Материал]
Ми повинні детально все проаналїзувати, бо нюансів дуже багато....і не оглядайтесь на область, вони  без вигоди тут нічого б неробили....ми самі маємо все детально обдумати....бо пьтім всіх "революціонерів" можуть засміяти, а я наприклад цього нехочу.....

4 2011   (28.02.2016 11:56:19) [Материал]
Khrystyna  підтримую бабло закінчується і команди то нема ((((

+3   Спам
6 taraskelbas   (28.02.2016 22:02:24) [Материал]
чиї гроші ви рахуєте? Часом не ті, що не принесені додому в сімю, а віддані на команду, щоб в селі футбол був?

+1   Спам
3 Бакс   (28.02.2016 10:56:02) [Материал]
Ліміт повинен бути....але всякі нюанси мають бути обговорені....Черче пішло шляхом без легіонерів, і награють своїх хлопців..але ми також повинні розуміти, що є маленькі села. які хочуть , щоб до них повернувся футбол, але нажаль в селі молоді НЕМА!!!!! Ми ж переобрали федерацію для розвитку футболу ,а не для знищення. Тому все мусимо детально обговорити....

1 Regavolodymyr   (26.02.2016 16:59:03) [Материал]
l


+2   Спам
2 Khrystyna   (27.02.2016 20:05:12) [Материал]
Напишу пару слів про ліміт на футболістів...Так от, набільше проти ліміту є представники команд Супер ліги... Н.Липиця, Добринів, Букачівці...Шановні, а де написано, що ви повинні грати в Супер лізі...Пограйте в Першій, Другій лігах, вдосконаліть майстерність і добийтеся ЧЕСНО грати у Супер лізі...Візьмемо до прикладу, Черче, Пуків, Жовчів Путятинці..Гарні команди...Скажіть, і чим вони не заслужили грати в Супер лізі... Ось якраз через такі команди, штучно створені ( мають багато бабла ), ці села не можуть пробитися у Супер лігу...Тому, якщо хочете , щоб футбол розвивався, то нехай ліміт у 3 легіонера залишиться...І не йдіть на повідку у 2-3 команд району....

+2   Спам
5 taraskelbas   (28.02.2016 21:58:59) [Материал]
Ситий голодного не зрозуміє

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Чемпіонат Івано-Франківського району
Сезон 2020/21 рр. 
Перша ліга. Група "А"
КомандаІВНПМ'ячіО
1ФК "Путятинці"118
2133-1426
2"Буревісник" Загір'я-Княгиничі1173
128-1624
3"Ураган" Добринів11623
25-1420
4Верхня Липиця1154220-1019
5Липівка
11515
24-2216
6"Торфовик" Долиняни
115
1
5
27-2716
7Черче
114
3
4
23-2515
8Підвиння11
4
1619-2513
9Лучинці
1131714-1610
10"Метал" Пуків112
4517-2810
11Конюшки1122
716-288
12Руда1114
612-337
Друга ліга. Група "А"

КомандаІВНПМ'ячіО
1Бабухів10
8
1148-1525
2Кліщівна10
7
2134-1223
3Нижня липиця10
7
2132-1023
4Жовчів10
54114-1019
5Підкамінь1052328-1717
6Букачівці10
415
21-2313
7Заланів10
334
11-1812
8Воскресинці
1030723-279
9Фрага
10
3
0723-299
10"Сокіл" Помонята10
118
14-224
11СК "Сокіл" Путятинці91084-693

Ветерани. Чемпіонат області 2021 р.
КомандаІВНПМ'ячіО
1"Легіон" Майдан860223-1218
2Збірна м. Долини840415-1612
3ФК "Калуш"84049-1112
4МФК "Богородчани"830520-169
5"Опілля" Рогатин83056-189

Made by НазарКо(Назар Коншин) Style by barbarysko (Andriy Hrytsiv) 27/10/09