Гість
Реєстрація Вхід

Ваш акаунт знаходиться в групі: Гості
Меню сайту

 
Coral Club - Профілактика Вашого здоров'я
Відкрита група · 2 учасники
Приєднатися до групи
 
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наше опитування
Заявка команд через Єдину базу даних ФФУ?
Всього відповідей: 973


Головна » 2012 » Травень » 27 » 1/8 ФІНАЛУ КУБКА РАЙОНУ. РЕЗУЛЬТАТИ
18:51:05
1/8 ФІНАЛУ КУБКА РАЙОНУ. РЕЗУЛЬТАТИ
    В неділю 27 травня на 5-х стадіонах району відбулися матчі 1/8 фіналу розіграшу Кубка району. 

   Напевне найцікавішим був матч в Конюшках між Лучинцями та Васючином, де після нічийного рахунку 3:3, переможця визначила серія післяматчевих пенальті. Фортуна була на боці Васючина. 
 
   Нелегку гру провела Верхня Липиця, перемігши в Помонят з рахунком 3:2

   Черчани пройшли Путятинців, програючи два мячі, відігрлалися і вийшли вперед на останніх хвилинах 3:2
  
   Впевнену перемогу здобув теперішній лідер суперліги "Укрлісеспорт" перегравши 4-1 команду Обельниці.

   Нижня Липиця переграла сусідів села Сарники 2:1

   Юнашків виграв від вольвого Жовчева, хоча замітно нижчим класом 2:0.

   Дібринів не мав проблем із Залужжям, розгром 3:0
 
   В чвертьфінал пройшла тільки одна першолігова команда Потік, яка перемогла Липівку 2:1.

Ось усі результати 1/8 фіналу:

Стадіон с. Конюшки

14:00 Потік - Липівка 2-1(1-0)
16:00 Лучинці - Васючин 3-3 (по пен. 1-4)

Стадіон с. Кліщівна
14:00 В. Липиця - Помонята 3-2(2-2)

Стадіон с. Помонята
17:00 Путятинці - Черче 2-3 (0-0)

Стадіон с. В. Липиця
14:00 Н. Липиця - Сарники 2-1(1-0)
16:00 Жовчів - Юнашків 0-2(0-1)

Стадіон с. Путятинці
14:00 Укрлісекспорт - Обельниця 4-1(2-1)
16:00 Залужжя - Добринів 0-3(0-0)

В чвертьфіналі 10 червня зустрінуться:

Уклісекспорт - Потік
Юнашків - Васючин
Черче - В.Липиця
Н.Липиця - Добринів

Категорія: Кубок району. | Переглядів: 1316 | Додав: Andriy
Всього коментарів: 52
47 Бакс   (31.05.2012 14:15:37) [Материал]
А чого Гиців нічого непише....Тарас щось ти таке пишеш смішне......пиши сценарії до фільмів.....а до розбору ігор тобі таки дуже далеко незважаючи на твій вік !!!!!!!

48 dan   (31.05.2012 18:42:32) [Материал]
сміється той хто сміється останній, чув таке?.., а що Гиціву писати, що такий колєга Гринчишин його в грі посилає...чи може що Бринецький казав і показував в наш бік після 2-го голу...тут без слів...
а гру я тут не розбирав, вказав лише на моменти (із своєю участю і впевнений в своїй правоті) де помилявся суддя

+4   Спам
43 VIKTOR   (30.05.2012 10:46:38) [Материал]
ФК "Жовчів" - ФК "Юнашків" 0:2 (0:1)
Склад ФК "Юнашків":
Воротар:Сусловський Степан.
Захисники: Угрюмов Євген (к), Бойчук Іван, Герега Степан, Торган Андрій.
Півзахисники: Літинський Володимир (Ониськів Петро, 75хв), Пирч Богдан (Кліщ Юрій, 46хв), Кліщ Віктор, Бойсин Степан.
Нападники: Торган Михайло, Ричак Іван.
Голи:
(0:1)Ричак Іван,10хв,
(0:2)Бойсин Степан, 80хв.
Вилучення:???, 65хв.

Практично всі 90 хвилин гри на футбольному полі спостерігалася однакова картина, де обидві команди намагалися грати у правильний футбол, з довготривалим триманням м’яча, з варіюванням напрямків атак і з мінімум грубощів… Але все ж, слід зазначити, що була помітною різниця у класі. Якщо жовчівському колективу непогано виходило комбінувати біля центральної лінії, то з точністю до навпаки можна сказати про їхню гру на підступах до штрафного майданчика, де Юнашків перекривав усі зони і не дозволяв номінальним господарям нічого створити. Як наслідок, за всю гру тільки два-три напівмоменти біля воріт Сусловського. А от щодо фаворита цієї пари, то моментів біля воріт суперника Юнашків створив достатньо. І відразу перша хороша нагода увінчалася голом – на 10-й хвилині матчу удару з 15-ти метрів завдав Ричак Іван і м’яч від штанги залетів у сітку (0:1). Окрім голу, у першому таймі запам’яталися ще удар Літинського Володимира, після якого м’яч поцілив у стійку та постріл з близької відстані Бойсина Степана, де виручив воротар…

У другому таймі характер гри практично не помінявся. Проте, на 60-й хвилині Жовчів зобов’язаний був зрівнювати рахунок – після відскоку від газону м’яч влучив захиснику Юнашкова в руку, за що було призначено пенальті. Але номінальним господарям свій шанс використати не вдалося – відмінно в даному випадку зіграв юнашківський воротар Сусловський Степан, який вже неодноразово демонструє вміння парирувати одинадцятиметрові. А через п’ять хвилин доля матчу практично стала відомою – другу жовту картку перед собою побачив гравець Жовчіва і номінальні господарі змушені були догравати матч в чисельній меншості. Як наслідок, у юнашківців раз-по-раз почали виникати хороші моменти, де мали забивати Торган Михайло, Кліщ Юрій, Бойчук Іван, проте відзначитися зміг лише Бойсин Степан, який на 80-й хвилині, після пасу Кліща Віктора вискочив на побачення з воротарем і влучно пробив у дальній кут (0:2)…
Отож, в ¼ крокує ФК «Юнашків», але слід віддати належне молодій жовчівській команді, яка змогла дати достойний бій супер-ліговій команді…

-1   Спам
42 Kelvin_Terry   (30.05.2012 01:51:58) [Материал]
Верхня Липиця - Помонята 3:2 (2:2)
Склад В.Липиця:
Воротар:Волощинський Роман.
Захисники: Жирий Роман (к), Кучмій Олег, Комарянський Мар'ян (Ярема Роман, 77), Роман.
Півзахисники: Андрусишин Віктор (Кельбас Тарас, 60), Яремко Віталій, Нейман Андрій, Галушка Петро (Галушка Степан, 87').
Нападники: Гергелевич Роман, Галушка Роман.
Голи:
(1:0)Гегелевич, 29',
(2:0)Яремко, 31'
(2:1)Лябига, 35'
(2:2)Поврозник (п), 45'
(3:2)Гегелевич, 61'

Першу половину першого тайму активніше провели Помонята. Дуже незлагоджено поводив себе липицький захист, і чуть не пропустили два стопроцентові голи, але гравці пробивали вище воріт. Десь з 20-ї хвилини липичани перевели гру на свій лад, теж створли кілька гольових моментів, але бракувало холоднокровеості як Галушці Роману, так і Гергелевичу. Дуже активно вів себе правий фланг. І на 29 хвилині на простріл Неймана спритнішим за воротаря виявився нападник Гергелевич і переправив мяч в ворота. В цьому епізоді травмувався голкіпер Помонят, якого були змушені поміняти, можливо і це стало причиною другого гола, бо якось невпевнено він себе поводив. Вони не встигли оговтатись від першого голу, як небезпечний штрафний. Виконує Галушка Петро, влучає в поперечену і першим на підборі встигає напористий Яремко Віталій, зловив мяч в найвищій точці, пробивши головою в воротах. Такий рахунок не приглушив програшну команду, Помонята взялися відігруватись і до кінця тайму відквитали два мячі. Перший гол, непорозуміння в центрі захисту, залишили Лябигу Олега безпризорним, той виявився вправнішим, ніж попередні рази. Другий гол: штрафний, подача, воротар кричить "Я!", захисник пропускає, кіпер погано розрахував не ловить руками, а виносить ногою, попадаючи в руку захисникові, який стоїть задом до руху мяча. Суддя не розмірковуючи показує на одинадцятиметровий. Його влучно реалізовує Поврозник. Рахунок став 2:2, свисток на перерву, "починаєм все спочатку". Другий тайм ініціативою володіли липичани, створили багато атак і моментів. Але рахунок зумів змінити лиш Гергелевич на 61 хвилині. Нейман подає зі штафного і нападник виявляється швидшим до мяча і переправляє його в кут воріт. Після в липичан ще були поменти, але збільшити впевненість так і ніхто не зумів. Хоч Помонята грали другим номером, але їх атаки були небезпечними, майже кожна закінчувалась ударом по воротах. Під кінець матчу були небезпечні кутові і штрафні, але мяч або не влучав в створ воріт, або кіпер липичан Волощинський Роман був на висоті. Напруга зберігалася до фінального свистка. І коли він пролунав, аж тоді вболівальники і гравці Верхньої повірили в вихід в 1/4 фіналу кубка.

44 Oleg(Pomonjata)   (30.05.2012 16:20:56) [Материал]
Тарасе, шикарний опис! тільки треба було наш склад вставити! а так все в точку!

+2   Спам
45 neymar19   (30.05.2012 17:33:00) [Материал]
тарасе буде міліція по перше то Ромко Галушка вдарив по воротах, і тоді Гергелевич забив.І по друге не треба хвалити Франківських.

46 Kelvin_Terry   (30.05.2012 23:53:43) [Материал]
Альо, я дав загальний опис матчу, і конкретний по голах. Якщо брати кожного гравця, то часу не стане. Не секрет, що зараз кращі в команді Галушка Роман і Галушка Андрій, незважаючи, що їм по 17 років. А ти, я догадуюсь хто, краще б прибавляв, а то завжди будеш сидіти на заміні і нити. Легіонери Яремко і Нейман грають задурно (Нейману особисто я вертаю дорогу, якщо він не їде зі мною), а віддаються, як за своє рідне село. А по конкретній грі Нейман зробив багато проходів і подач, особливо 1-й там.

+1   Спам
49 neymar19   (01.06.2012 21:48:28) [Материал]
нычогособы то напевно сикрет про найсильныших;)
то виходе що Петра обскакали його брати

-2   Спам
50 Kelvin_Terry   (01.06.2012 23:13:49) [Материал]
Петро зараз в хорошій формі. Класну останню гру провів. Його теж можна віднести до кращих, але є один мінус - за цілу гру може не завдати жодного удару по воротах. для центрального хава, то погано

52 neymar19   (04.06.2012 17:57:37) [Материал]
я не тренер щоб описувати гравця))))))))))

51 Kelvin_Terry   (02.06.2012 11:17:13) [Материал]
neymar19, може свою думку напишеш, хто як виглядає зрарз

37 dan   (29.05.2012 19:38:29) [Материал]
коротше, якщо скоро мені дадуть дискваліфікацію на 5 чи більше ігор (бо, наприклад, хто не знає, Гринишину з Козар Ілічов так в очі і сказав, що той грати не буде - результат 4 матчі дисквал), то щоб всі знали, що хто хоче грати щоб навчився на чорне казати біле і ні в якому разі не дозволяв собі критикувати товаришів, які керують в Рогатинському футболі, звичайно хто себе поважає саме цих моїх слів не послухає

28 Бакс   (29.05.2012 15:14:28) [Материал]
Я також немаю проти тебе чи Помонят нічого....просто в команд бувають злети і падіння....ми починаєм зпочатку все і ясно що все нетак гладко....але причому тут судді ????????????

29 Oleg(Pomonjata)   (29.05.2012 16:22:54) [Материал]
я теж згідний що нема чого на суддів валити, треба в першу чергу свої помилки шукати!

26 Бакс   (29.05.2012 14:19:59) [Материал]
Читаю і ржу ....Ти як стогнав Тарасику і стогнеш.....вигравав 2:0 за 15 хвилин до кінця....нам незарахували гол.....нам недавали точки....вчому проблема.....про гру Черче ...взагалі кого хвилюють чиїсь проблеми(чи ми граєм як команда другої ліги, чи як дзюдоїсти з клюшками)......ми починаєм будувати команду з самого нуля, і будуть проблеми .....А Помонята нехай дивляться за собою,беруть кубок і виходять в суперлігу, а не за кимось великі грачі дивляться, а то як Черче помгло Путятинцям, вони в вижку незаходять....тому деяким путятинським дєятелям треба трохи озиратися назад.....бо вони про все чогось дуже швидко забувають !!!!

27 Oleg(Pomonjata)   (29.05.2012 14:57:11) [Материал]
Бакс, ніяким чином нехотів образити Черче! і висловився про матч як глядач, а не як футболіст Помонят!

33 dan   (29.05.2012 18:38:44) [Материал]
твої 5 копійок не доречні (можеш з ними щось зробити, на власний розсуд), бо мій коментар адресувався іншому...я ж Черче хіба чимсь образив? люди грали як вміли, які проблеми - жодних, навіть коли Бринецький заробив гольовий штрафний картинним падінням - які до нього притензії - та немає...притензії (саме притензії, а не так як ти тут собі дозволяєш ображати...тебе ж ніхто не ображає???) до судді, який взяв і собі повівся на дуже розповсюджений сьогодні трюк...
звичайно "дєятеля" ти мав на увазі мене але я тобі скажу, що ти знову попав пальцем в ... небо, бо ніколи ігри не здавав і не купляв...та ви тоді так хотіли накакати Помонятям, що ладні були здати навіть сусідам, до яких у вас особливе ставлення...
тому краще зі свого ока спочатку скалку вийми

35 Kelvin_Terry   (29.05.2012 18:57:14) [Материал]
вони перегорнули темні сторінки історії.... знов переходять на особисте. тут і закінчується футбол... А більшість навіть не знають про що йде мова. Коли стоїть питання зберегти прописку, то утопаючі роблять все можливе. Цікаво, доки Путятинці будуть винні Черчу?

24 Kunyk   (28.05.2012 22:11:25) [Материал]
Під 10 номером за Лучинці грав Гунчак Ярослав

+1   Спам
21 TARASNL9   (28.05.2012 21:20:15) [Материал]
бодя, на полі перемагає та команда,яка сильніша,і вчора ми перемогли. Якби Нижня використала свої всі моменти рахунок міг бути непристойним,но вчора був не наш день(можливо недооцінили суперника)В вас був один момент і ви його використали.Удачі вам в чемпіонаті.Дякуємо за підтримку!!!

23 dan   (28.05.2012 21:51:05) [Материал]
у футболі, тим більше сьогоднішньому, не завжди перемагає сильніший...

32 FuRaX   (29.05.2012 17:09:34) [Материал]
підтримую :))

+1   Спам
16 dan   (28.05.2012 18:30:31) [Материал]
як би це не було банально але знову мова про суддівство, а конкретніше про Сидорака І. (впевнений, що будеш в курсі коменту), чесно кажучи чи м"яко кажучи був кращої думки... вже на досить холодну голову ловлю себе на думці, що у виграші Черча суддя відіграв таки значущу, а відтак вирішаль роль, судіть самі (мета одна, бо результату не повернеш, щоб район знав своїх героїв): 1) дав мені жовту за гру рукою але було так: в центрі поля,1 тайм 0:0 в боротьбі з візаві падаю і щоб носом не робити собі носа ставлю перед себе ручу, яку при приземленні знаходить м"яч??? на майбутнє мабуть треба буде того носа собі розбивати??? звичайно впливу на рез ніякого але +1 картка...штрафний так, для чого картка - якась груба гра??? 2) при рахунку 2:0 придумав (бо був я, б"юся в груди, що не було) штрафний за 17м до воріт, БО Бринецький так закричав, що подумав би нога десь ділась, результат гол, рах 2:1 (не було там порушення, бопізніше в іншому епізоді, коли я збивав того Бринецького то так, фол був - карний і питань немає)...3) а найбільше, що вразило так це момент з 11-вим...момент, коли мене зніс Гринчишин (в якого на той момент вже була картка) можна розцінювати як фол останньої надії АЛЕ не те, що червоної, суддя жовтої не показав ХОЧ пенальті призначив (каже типу, "а що тма було такого"... та якщо там такого нічого не було, то чого поставив 11??? відповідь дуже проста - панібрацтво - ти ж суддя, будь не упередженим...на рахунок це вплив мало безпосередній, бо після 2:0 і в 10-х (причому мав бути видалений виконавець всіх стандартів, останній захисник, найбільш досвічений гравець...)???
p.s. звичайно багато хто просто посміється з цього коменту, скажуть треба було грати і вигравати....так то воно так, але то коли команда на голову сильніша, а коли одного рівня, то подібні помилки-симпатії просто вбивають, для чого на полі "вмирати"...звичайно, не зміниш зараз нічого але чого ж більшість тих же суддів так швидки забувають свою практику гравця...і ще, якщо ти суддя справжній, то залишай симпатії за межами поля...

17 Oleg(Pomonjata)   (28.05.2012 19:44:37) [Материал]
скажу тобі одне (як нейтральний глядач даного матчу). Про пункт перший то картка дійсно була. ти запитаєш чому? а тому що ти зірвав контр атаку. за другий пункт небуду говорити момент я пропустив! по третьому пункту скажу одне: Гринишина він мав виганяти ще до того. чому він це незробив незнаю! одне скажу по грі Путятинці два тайми виглядали краще і повинні гордитися! а те що ви програли ви винуваті самі, і судді тут не причому. потрібно грати до кінця ! А ви вибач після другого мяча відчули себе в наступному раунді! а варто було потерпіти 20 хвилин! сам нерозумію як ви так бо вболівав за вас! Чому вболівав за вас?! тому що в перші 15 хвилин подумав що Черче грає не в супер лізі а в Другій! це чисто моя думка!

19 dan   (28.05.2012 20:17:09) [Материал]
от ти коли падаєш обличчям до землі, то ти руку підставляш? от і я підставляв перед собою, а м"яч її знайшов (тут якраз добре підходить)...з рештим можна погодитись за винятком того, що суддя не вплинув...поставив карний придумав - гол, не вигнав ключового гравця...мало?

20 Oleg(Pomonjata)   (28.05.2012 20:35:18) [Материал]
якби не було це зрив небезпечної атаки( і це карається)! Так можливо і вплинуло, але ще раз повторюся ви самі собі винні! у вас були всі шанси пройти і по даному матчі ви це заслужили, алк результат є результат! навіть наші вболівальники говорили що ви краще грали за Черче але вам не хватило терпіння!

+1   Спам
30 Best   (29.05.2012 16:45:36) [Материал]
По першому моменту. Там можна було давати жовту уже за зрив атаки, а ти ще й мяч руками спіймав. Якщо тобі дорожчий ніс ніж команда, то вибачай.
Другий момент. Фол там був, хоча й мінімальний. Просто нападаючий уміє його показати, а точніше - впасти. При рахунку 0:2 будь-який суддя такий фол побачить.
По-третє, ти може й з 10 спроб такий штрафний не забєш.
У моменті з пенальті жовту можна було давати, а можна і ні - грубої гри там не було (поштовх у спину). А з іншої сторони, якби суддя мав душити, міг би і не дати пенальті. Щось би придумав. Але, ГОЛОВНЕ, тоді Гринчишин О. ще не мав жовтої карточки, він її отримав пізніше.
І висновок, Тарасе. Якщо ти і надалі будеш так себе поводити що на полі, що тут, то як ти кажеш "симпатія" завжди буде не на твоєму боці. А від цього буде страждати твоя команда. Подумай над цим.
А щодо гравця. Ще невідомо хто буде краще виглядати на полі - я чи ти.

+1   Спам
36 dan   (29.05.2012 19:26:34) [Материал]
1. про який зрив атаки мова??? біжу я і біжить Богдан (так того хлопця звати) впоперек поля біля центральної лінії, м"яч перед нами, йде боротьба корпусами, він чуть мене випереджає, від дотиків і слизького поля падаю (деколи люди падають), м"яч знаходить руку (це підкреслюю)???? штрафний - ну так, бо руку зачепило але причому тут картка, я що кинувся на м"яч і взяв його в руки???
3.ну якщо б не дав пенальті, то я згоден, що про картку говорити не доречно.., а як то не грубий фол? в штрафній отримую м"яч і виходжу сам в сам, а мене штовхають в спину і збивають???? то мені в центрі поля фол грубий (хоч то була елементарна втрата рівноваги), а в штрафній і 11 метрів, то так, дитячі пустощі...я ж не каж, що ти нас душив, я їх витягував, я кажу, що ти їм тупо симпатизував (на що права не мав).
2.фол або є або його немає, правильно, нападаючий має вміти падати але суддя має вміти розрізняти де впав сам, а де з допомогою.., а те, що поточний рахунок, з твоїх слів, має вплив на те було порушення чи ні, то взагалі повний абсурд, краще б ти такого не казав...але, думаю, люди після прочитаного зроблять свої висновки...ось і доказ того, що суддя мав вплив на рахунок.
Те, що не люблять тих хто каже правду вголос ти мені Америку не відкрив...ти краще скажи і мені і людям як же то я себе веду на полі (якщо я там щось такого втнув, то чого не скористався картками? а я тобі скажу - не було за що, ти і так 1 картку придумав, хіба мало?)?
p.s.прошу всіх (всеж варто було бути так відверто, таких перлів і не сподівався отримати) звернути увагу на прямі погрози в бік навіть не мій, а команди (і причому тут команда???), тут і Козарі отримають підтвердження своїх здогадок про дискваліфікацію своїх гравців...всеж люди мають знати своїх героїв (твої образи в мою адресу про штрафні, рівень гри говорять тільки про твоє виховання але то твоя справа).
лякати не треба, не з лякливих, а команду не рухай - і без того багато чого не так робиться

38 Oleg(Pomonjata)   (29.05.2012 19:49:04) [Материал]
Тарас схаменися! я дивився збоку і ще раз тобі говорю що на кінцевий результат суддя ніяк не вплинув! і це факт!

39 dan   (29.05.2012 20:14:20) [Материал]
я не розумію, ти хочеш мене переконати, що коли призначили карний (гол), то я все ж його збив....хоч я знаю, що не збивав...я був в епізоді, а ти був як мінімум за полем???

40 Best   (29.05.2012 21:49:58) [Материал]
Я теж там був і теж все бачив. Марадона теж говорив, що то рука Бога. Так що кожен бачить те, що хоче. А взагалі мені нема чого тобі доказувати. Як ти говориш, люди зроблять свої висновки. І за мене говорить моя репутація, бо великих претензій ще не було жодного разу. А тобі постійно щось не так: то регламент треба змінити, щоб Путятинці залишились у супер-лізі, то судді не так судять, то поле не рівне і т.д. Ти краще пошукай причини в собі, може це піде на користь.

41 dan   (29.05.2012 22:20:44) [Материал]
в собі я в першу чергу шукаю (вина в програші в першу черга наша)...я не кажу, що ти взяв і засудив нас, моменти були тонкі, от переконаний, що якби то я так збивав при пенальті, то картку би мав і пішов би відпочивати, чи зі штрафним - ну що я не знаю рухав його я чи ні...ти ж сам припускаєш, що якщо б рахунок був не 0:2, то капного б не призначив - він або є або його немає...
не треба перекручувати: регламент я не хотів міняти - я хотів його побачити, доречі весь 2011р....в кінці кінців побачив але вже в 2012р. і що то було - не скріплені листки без жодних підписів, печаток, дат і т.д. (я і сам міг подібне принести, за день до СТК б роздрукував із редакцією у відповідних місцях); те, що хотів і всіма способами (доречі законними не те що дехто) старався з командою залишитись у вишці, то що тут кримінального? а про поле, доречі, хіба на всі 100% було підготовлене, чого організатори не проконтролювали щоб було покошене (в Путятинцях треба було глянути)...
p.s. невже то тих людей так тяжко почути, невже то так тяжко визнавати якісь свої помилки???

+1   Спам
15 бодя   (28.05.2012 16:58:44) [Материал]
FuRaX ???Нижня Липиця не краща від Сарник але вигhаш є виграш не достача була не досвіду а майстерності

+3   Спам
18 рубашний   (28.05.2012 19:58:06) [Материал]
бодя, Ти правий виграш є виграш.... Али ми старалися дати бій команді с. Нижня Липиця, я думаю нам це вдалося....А виграш чи програш нам нема різниці.... Найголовніше що ми боролися до кінця проти такої класної команди як Нижня Липиця...Для мене лічно як для капітана це перемога що ми дойшли до 1/8 фінала, при тому що наша команда перший рік в такому молодому скаладі... Тому удачі пацани з Н.Липиці.....

+1   Спам
31 FuRaX   (29.05.2012 17:08:17) [Материал]
Якшо взяти майстерність, то в нас майстерні всі, але зіграності як такої нема, от і вся проблема!!!

34 рубашний   (29.05.2012 18:49:13) [Материал]
Мудрі слова))))...

+2   Спам
13 Demsky_V   (28.05.2012 15:47:16) [Материал]
Потік – Липівка 2-1 (1-0)
Склад ФК «Потік»: Люлька М. – Музика Вс., Пащин Б., Конопада О., Гордій Т. – Стек І., Чолій М.(46' Побуцький Вт.), Гнида А., Богоніс З. – Білоус Вк.(86' Музика О.), Музика Вк.(75' Когут Д.)
Голи: (1-0) 30" Білоус Віктор, (2-0) 60" Білоус Віктор. —- (2-1) 75"
Опис матчу: 1 тайм команда повністю контролювала м'яч, було пару моментів, які могли закінчитись взяттям воріт..... Десь на 30 хв. матчу, після хорошого проходу Чолія Мар'яна по флангу відбулась передача на край де був Музика Віктор, який красиво виконав подачу у штрафний майданчик, де головою в падінні переправив м'яч у ворота Білоус Віктор. Було ще пару моментів в нього, але захисники лягали під м'яча, тим самим виручали воротаря із с. Липівки...
В 2 таймі десь на 60 хв. воротар Люлька Михайло швидко ввів м'яч в гру, вибивши його аж біля штрафної суперника, де Білоус Віктор вискочив перед захисником і перекинув м'яч головою через воротаря..... Десь із 75 хв. Липівка трохи зібралась і забила эдиний в тому матчі гол у наші ворота. Також мав ще шанс відзначитись Гнида Андрій, який виходив сам на сам з воротарем, але не попав у ворота. Підсумок матчу 2-1, який виводить команду с. Потік в 1/4 кубка Рогатинського району biggrin

12 Oleg(Pomonjata)   (28.05.2012 14:37:06) [Материал]
В.Липиця-Сокіл(Помонята) 3-2(2-2)
Голи: Лябига О-35, Поврозник В-45(пен)
Склад Сокола: Здобніков В(Чопик М)-Братина А, Бучинський М, Поврозник В, Поритко Д( Ватаманюк А)-Кузик В(Гула М),Кузик Я, Чопик О, Либа Н, Лябига В- Лябига О(Марушій О)
По грі: гра видалась досить хорошою з великою кількістю боротьби, створених і водночас нереалізованих моментів з боку обох команд. Тереторіальною перевагою володіли липчани що і вилилось в підсумковий рахунок. Цілком заслужено! Жаль що в такому матчі травмувались три гравця Помонят; Воротнік(Здобніков В), Центральний півзахисник(Чопик О) і Нападник(Лябига О) якому наклали гіпс

5 geol25   (28.05.2012 00:06:40) [Материал]
Путятинці - Черче - 2:3 (0:0)

Путятинці: Гладчук - Холява, Тучинський, Дорошенко, Побуцький, Ковба (Цимбалістий, 55), Т. Луцишин, Яніцький (Баран, 60), В. Крук, С. Луцишин, Гиців

Голи: 1:0 - Гиців, 57, 2:0 - С. Луцишин, 62, пен. - 2:1 - 70, 2:2 - 82, 2:3 - 90+3

А щастя було так близько... [u]

6 Demsky_V   (28.05.2012 00:29:04) [Материал]
20 хв невистачило (( surprised

7 Demsky_V   (28.05.2012 00:32:38) [Материал]
блін та яких там 20, зовсім трохи 8-10 хв і в 1/4 Путятинці

4 MIKI   (27.05.2012 23:50:12) [Материал]
Лучинці - Васючин 3:3 (0:2)
Лучинці Воротар: Федунишин Михайло
Захисники: Бойко Андрій, Федунишин Ігор, Качмар Ярослав, Дикий Андрій.
Півзахисники: Гунчак Ярослав, Смілевський Микола (Ільків Тарас), Пархуць Мирослав, Цимбалістий Роман
Нападники: Ільків Ігор, Маховський Ігор.
Голи: Ільків Тарас (56,78) Ільків Ігор (88).

8 olegb   (28.05.2012 01:11:21) [Материал]
Як погано,кубка в Лучинцях небуде angry ,Хто заббивав за Лучинці?

10 НазарКо   (28.05.2012 01:19:16) [Материал]
написано ж
Голи: Ільків Тарас (56,78) Ільків Ігор (88).

9 НазарКо   (28.05.2012 01:18:14) [Материал]
гру дуже підсилив такий чорнявий пацан... не знаю хто то такий...

11 Льова   (28.05.2012 11:50:29) [Материал]
Назік)))
во Ільків Тарас..то він був..

14 НазарКо   (28.05.2012 16:03:39) [Материал]
ну я шось так ніби і поняв, але думаю скажу свою думку.

22 Роналдіньо   (28.05.2012 21:46:32) [Материал]
а хто тоді грав під 10 номером за Лучинці???

25 Льова   (28.05.2012 22:49:22) [Материал]
вроді Ярослав Гунчак)

2 FuRaX   (27.05.2012 21:16:25) [Материал]
Думаю буде неправдою якщо Н.Липеця скаже шо були кращими в грі з Сарниками :))
Н.Липиця команда сильна, але з нею можна грати, матч почався в сторону команди Липиця, під кінець першого тайму суддя назначив пенальті, який Липиця реалізувала, до кінця першого тайму команта Сарників вирівняла гру, почали другий там команда Сарників на свою користь, і думаю буде помилкою сказати що Липиця в другому таймі була сильнішою, але Липиця підловила нас (Сарники на атаці) і прострілом (8 номер села Н.Липиця) переправляв круглого в центер штрафної, але захисник с.Сарники перепранив його в ворота (ГОЛ, 2:0).... Після закидування на лівого хава, хав пробував перекинути захиснтка Липиці, але той зіграв рукою, штрахний, реалізовував хав, після прострілу, невеличка штовханина під воротами Липиці і захисник запхав круглого в ворота Липиці (2:1)..... До кінця матчу Сарники намалагалися зрівняти рахунок, але через недостачу досвіду гри невдалося його зрівняти!!!
Було багато фолів, багато жовтих, було вроді і вилучення гравця Н.Липиця, але загалом, дума матч получився цікавим для фанів, адже ми для них граєм :)))

3 Andriy   (27.05.2012 23:37:25) [Материал]
лаконічно!!!

+3   Спам
1 Andriy   (27.05.2012 18:59:23) [Материал]
Укрлісекспорт - Обельниця 4-1(2-1)
Голи: Кулик Л - 2 (15", 72"); Воробець А, 35"; Курілець В, 90 - ?, 44"
Укрлісекспорт: Курань А - Саврій В (Белегай Б, 79"), Зінько Т, Шевчук О, Цап І (Хорощак Р, 60") - Кулик Л (Костів О, 75"), Іваськевич І, Штокалко В, Лопух І - Воробець А, Курілець В

Гра пройшла за значної переваги переможців, хоча й в команди Обельниці було 2-3 10-ти хвилинних періоди повної ігрової переваги

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Чемпіонат Івано-Франківського району
Сезон 2020/21 рр. 
Перша ліга. Група "А"
КомандаІВНПМ'ячіО
1ФК "Путятинці"118
2133-1426
2"Буревісник" Загір'я-Княгиничі1173
128-1624
3"Ураган" Добринів11623
25-1420
4Верхня Липиця1154220-1019
5Липівка
11515
24-2216
6"Торфовик" Долиняни
115
1
5
27-2716
7Черче
114
3
4
23-2515
8Підвиння11
4
1619-2513
9Лучинці
1131714-1610
10"Метал" Пуків112
4517-2810
11Конюшки1122
716-288
12Руда1114
612-337
Друга ліга. Група "А"

КомандаІВНПМ'ячіО
1Бабухів10
8
1148-1525
2Кліщівна10
7
2134-1223
3Нижня липиця10
7
2132-1023
4Жовчів10
54114-1019
5Підкамінь1052328-1717
6Букачівці10
415
21-2313
7Заланів10
334
11-1812
8Воскресинці
1030723-279
9Фрага
10
3
0723-299
10"Сокіл" Помонята10
118
14-224
11СК "Сокіл" Путятинці91084-693

Ветерани. Чемпіонат області 2021 р.
КомандаІВНПМ'ячіО
1"Легіон" Майдан860223-1218
2Збірна м. Долини840415-1612
3ФК "Калуш"84049-1112
4МФК "Богородчани"830520-169
5"Опілля" Рогатин83056-189

Made by НазарКо(Назар Коншин) Style by barbarysko (Andriy Hrytsiv) 27/10/09