Гість
Реєстрація Вхід

Ваш акаунт знаходиться в групі: Гості
Меню сайту

 
Coral Club - Профілактика Вашого здоров'я
Відкрита група · 2 учасники
Приєднатися до групи
 
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наше опитування
Заявка команд через Єдину базу даних ФФУ?
Всього відповідей: 973


Головна » 2014 » Березень » 11 » Інформація для роздумів про фінанси футзалу...
21:09:46
Інформація для роздумів про фінанси футзалу...
Дізнався сьогодні, що ДЮСШ-1 і ДЮСШ-2 внесок не платили, який ввійшов у кошти за оренду залу. Отже 9950 + 2200=12150 грн тобто це кошти за оренду залу..... Але ж Білоус сказав по чеках 9950????? В мене багато запитань...

Оскільки федерація не відчиталась за використані кошти із внесків команд, напишу вам свої розрахунки....

Отже, команди супер-ліги здавали по 1200 грн*11(команд)=13200грн
Внесок для команд першої ліги був 1000 грн*18=18000+13200=31200грн
31200грн-загальна сума грошей із внесків всіх команд

Із отриманої інформації від Білоуса Володимира Богдановича (директора ДЮСШ), федерація заплатила спорт-школі9950 +2200=12150 грн за оренду спортзалу

Команди переможці отримали призовий фонд 1місце- 3000 грн, 2 місце-2000грн, 3 місце-1000грн
Отже,загальна сума переможцям склала 6000 грн

Кращі гравці у трьох амплуа отримали у конвертах по 150 грн*3=450 грн

За інформацією Сидорака одна медаль коштувала 20 грн, разом із статуетками, грамотами і медалями вийшло 1000 грн

Оплата суддів. За інформацією від Трача В.І суддя за гру отримував 15 грн за матч. Один матч судило 2 арбітра. Маємо 1 гра-30 грн
Супер ліга- 11 турів. В одному турі 5 матчів. Отже 11*5=55 матчів*30 грн=1650 грн
Перша ліга 9 і 9 турів, разом 18*4 (4матчі в одному турі)=72 матчі+9 (матчів пульки)=81 матч*30 грн=2430 грн
За інформацією Трача Гуріненко за роботу у технічній зоні отримував 50 грн за день*11=550 грн
Ну і Сидорак Іван за секретаря думаю отримував теж десь 50 грн за день*11=550 грн
Отже в сумі на суддівство пішло 1650 грн+2430 грн+550 грн+550 грн=5180 грн

Отже, якщо просумувати всі витрати отримаємо
12150 грн+ 6000 грн+450 грн+1000грн+5180 грн=24780 грн
А в нас сума внеску була 31200-24780=6420 залишок

Оскільки отримав інформацію, що ось такі команди не здали внеску
Добринів-1200грн,
Коню шки-1000грн
Обелниця-1000грн
Васючин2 -800грн
Сарники-300 грн
В.Липиця -200грн
Може є ще хтось, хто не здав грошей((
Разом мінус-4500 грн( по інформації Сидорака, якщо ці команди доздадуть гроші, то вони підуть на великий футбол на суддів)?????
Отже 6420 грн-4500 грн=1920 грн.. залишок.. Де вони є, не знаю...Може були якісь додаткові витрати про які не знаю, може в якихось підрахунках помилився, того представники федерації, прошу мене виправити або надати свій звіт, конкретно розписаний.... Це особисто мої підрахунки і інформація для роздумів...Нікого ні у чому не звинувачую, бо міг у чомусь помилитись або чогось не знати....
Категорія: Інтересне | Переглядів: 694 | Додав: xxx07
Всього коментарів: 7
6 dan   (15.03.2014 16:47:15) [Материал]
те, що команди ДЮСШ грали на шару, то ясно але чого так мало бути???
з орендою залу зрозуміло і це приймається, от чого ці 2 команди не оплачували роботу суддів, не давали гроші у призовий фонд...? чому? всі такі розумні чи, скоріше, хитрожопі???... такими розкладами ніколи Україну не змінити, і тут не москалі прийшли ... всі наші місцеві "герої" ... ну буде завтра війна і що, йти з ними воювати??? з ким??? та нема з ким, ще продасть чи сховається в темному лісі...

може вже прозвітуєте???

7 xxx07   (15.03.2014 17:31:18) [Материал]
По словам Білоуса федерація мала б відмінусувати внески Дюсш за оренду залу....  Я теж хочу почути звіт....

4 Kelvin_Terry   (15.03.2014 02:04:58) [Материал]
Напевно треба рахувати, що дві команди ДЮСШ1 і ДЮСШ2 приймали участь безоплатно, тобто 2400 грн. не враховувати. Значить загальний внесок 28800 грн. Витрати 24780. І якщо рахувати, що 4500грн. не доздали, то організатори турніру в мінусі: -480 грн. А ті гроші, що доздадуть підуть на розвиток федерації (куплять мячі, нагородження призерів покращиться, а ще можна використати на витрати майбутнього чемпіона в участі лізі чемпіонів) biggrin .

5 xxx07   (15.03.2014 14:36:04) [Материал]
Ти помиляєшся....
 По перше ДюСШ1 1200 грн, ДЮСШ 2- 1000 грн... Разом 2200 а не 2400
 По друге   Я теж зрозумів, що  ДЮСШ1 і ДЮСШ 2 грали безкоштовно... Тоді навпаки до 1920 потрібно додати 2200, а не віднімати..... Того ніяка федерація не у мінусі, а в плюсі..... Без внесків ДЮСШ1 і ДЮСШ 2    у федерації залишилось 1920 грн...))))

3 xxx07   (12.03.2014 00:40:49) [Материал]
Хочу бачити звіт федерації і надіюсь після закінчення  того чи іншого змагання ми будемо чути інформацію про використані кошти...

2 dan   (12.03.2014 00:00:36) [Материал]
і питання тут не стільки в грошах як в тому, що настав час жити по новому - брав гроші, то прозвітуй про їх долю...простіше не буває.., бо "на кухні" всі сильні революціонери, а почати з себе слабо?

1 Andriy   (11.03.2014 21:49:13) [Материал]
Спростувати твої слова може хіба якийсь кошторис турніру від федерації. Цікаво чи він буде?

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Чемпіонат Івано-Франківського району
Сезон 2020/21 рр. 
Перша ліга. Група "А"
КомандаІВНПМ'ячіО
1ФК "Путятинці"118
2133-1426
2"Буревісник" Загір'я-Княгиничі1173
128-1624
3"Ураган" Добринів11623
25-1420
4Верхня Липиця1154220-1019
5Липівка
11515
24-2216
6"Торфовик" Долиняни
115
1
5
27-2716
7Черче
114
3
4
23-2515
8Підвиння11
4
1619-2513
9Лучинці
1131714-1610
10"Метал" Пуків112
4517-2810
11Конюшки1122
716-288
12Руда1114
612-337
Друга ліга. Група "А"

КомандаІВНПМ'ячіО
1Бабухів10
8
1148-1525
2Кліщівна10
7
2134-1223
3Нижня липиця10
7
2132-1023
4Жовчів10
54114-1019
5Підкамінь1052328-1717
6Букачівці10
415
21-2313
7Заланів10
334
11-1812
8Воскресинці
1030723-279
9Фрага
10
3
0723-299
10"Сокіл" Помонята10
118
14-224
11СК "Сокіл" Путятинці91084-693

Ветерани. Чемпіонат області 2021 р.
КомандаІВНПМ'ячіО
1"Легіон" Майдан860223-1218
2Збірна м. Долини840415-1612
3ФК "Калуш"84049-1112
4МФК "Богородчани"830520-169
5"Опілля" Рогатин83056-189

Made by НазарКо(Назар Коншин) Style by barbarysko (Andriy Hrytsiv) 27/10/09